تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات پرچمدار بعدی اوپو منتشر شد

اطلاعات پرچمدار بعدی اوپو منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو یکی از شرکت‌هایی است که با توجه به بازار فروش خوبی که دارد در حال پیشرفت است. این شرکت چینی از همان استراتژی استفاده می‌کند که پیشتر می‌شد آن را در هوآوی دید. ساختن گوشی‌های ارزان قیمت‌تر ولی با کیفیت بالا، یکی از روش‌هایی است که تا کنون توانسته کاربران را راضی نگه دارد. به زودی این شرکت از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. البته پیش از رونمایی این گوشی که یکی از پرچمداران اوپو است، بعضی از اطلاعات آن در فضای مجازی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد پرچمدار بعدی شرکت اوپو که نام Reno را برای خود برگزیده دارای قابلیت‌های بسیاری خوبی باشد که آن را از باقی رقبایش مجزا می‌کند. بر اساس اطلاعات فاش شده و ویدئوهای تبلیغاتی که پیشتر منتشر شده‌اند ما از برخی قابلیت‌های این گوشی هوشمند اطلاع داریم. برای مثال ما می‌دانیم که دوربین Reno دارای زوم 10 برابری است و از آخرین نسخه پنل‌های AMOLED سامسونگ در صفحه نمایش آن استفاده شده است.

امروز نیز خبر دیگری درباره صفحه نمایش این گوشی منتشر شد که برای طرفداران آن بسیار خوشایند به نظر می‌رسد. نسبت صفحه نمایش به بدنه Reno بدون در نظر گرفتن ناچ، حفره‌ها و هر بریدگی در نمایشگر 93.1 درصد است. حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه تقریبا وجود ندارند.

حتی در بعضی خبرها نوشته شده است که این شرکت ادعا می‌کند هیچ حفره‌ای در پشت این گوشی وجود ندارد. البته این ادعا کمی غیرمعمول به نظر می‌رسد زیرا حفره‌های لنز دوربین اصلی به طور عادی در پشت دستگاه قرار دارند. شاید هم منظور مسئولان این شرکت این بوده است که حفره دیگری به جز دوربین در پشت آن قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی پرچمدار اوپو منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات پرچمدار بعدی اوپو منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..