تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود شورای امنیت ملی به موضوع قاچاق دام

۸۴۳۳۵۰

۵۱ 

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پژمان فر مبنی بر قاچاق دام زنده گفت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است، همچنین به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند. باید ببینیم ساز و کار این تصمیم چگونه پیش می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پژمان فر مبنی بر قاچاق دام زنده گفت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است، همچنین به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند. باید ببینیم ساز و کار این تصمیم چگونه پیش می‌رود.

نصرالله پژمان فر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به ماده ۹۹ آئین‌نامه داخلی مجلس در تذکر شفاهی گفت: همانطور که مستحضر هستید، تشکیل جلسات و رعایت ترتیب مذاکرات به عهده رئیس جلسه است. همانطور که می‌دانید برای برگزاری هر جلسه هم وقت بسیار زیادی گذاشته می‌شود و هم مسائل متعددی وجود دارد که هنوز وارد دستور مجلس نشده است. عمر مجلس می‌گذرد و نهایتاً به دلیل عدم تشکیل جلسات نمی‌توانیم مسائل را بررسی کنیم. امروز دوستان از جمله خود بنده در حوزه انتخابیه بودیم و صبح خود را به جلسه امروز رساندیم که به ما خبر داده شد هیأت رئیسه تصمیم گرفته است که فردا جلسه‌ای نباشد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید وقتی دستور جلسات چاپ می‌شود مطابق دستور، جلسات برگزار شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه تذکر خود با اشاره به چالش کالاهای اساسی گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه گوشت در کشور به وجود آمده است باید از موضوع قاچاق و خروج دام زنده جلوگیری شود. دیروز گزارشی به من رسید که هنوز دام زنده قاچاق می‌شود. چه کسی می‌خواهد جلوی این موضوع را بگیرد؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد گندم و پیش خرید آن خطاب به لاریجانی گفت: موضوع گندم بسیار متفاوت از موضوع گوشت است چون مربوط به نان مردم می‌شود و غذای اصلی مردم را تشکیل می‌دهد. اگر دولت با برنامه فعلی که دارد پیش برود ما با مشکل جدی مواجه می‌شویم زیرا دلال‌ها گندم را پیش خرید می‌کنند.

نماینده مردم مشهد افزود: ما وقتی به آقایان تذکر می‌دهیم می‌گویند نگران چیزی نباشید ما خود گندم را وارد می‌کنیم. حرف من این است که همان قیمتی که می‌خواهید وارد کنید را به کشاورز بدهید. چرا امروز قیمت تضمینی گندم را ۱,۶۰۰ تومان می‌بندند؟ این موضوع را مرکز پژوهش‌ها بررسی کرده و نامه آن را هم نوشته است که باید ۲,۰۰۰ تومان باشد اما متأسفانه عملی نمی‌شود.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نصرالله پژمان فر گفت: نگرانی شما در مورد گوشت و گندم و همین طور قاچاق دام نگرانی درستی است. تصمیماتی هم در این زمینه گرفته شده است. هم در شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیری‌هایی شده و هم به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده که با نیروی انتظامی همکاری کند و با قاچاق مبارزه کند. لذا در این زمینه تصمیم گیری‌هایی شده است باید ببینیم ساز و کار آن چگونه پیش می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود شورای امنیت ملی به موضوع قاچاق دام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..