تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی عادل فردوسی‌پور کم آورد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عادل فردوسی‌پور شب گذشته برای اولین بار در سال‌های اخیر یک موضوع چالشی را باز کرد و در نهایت خودش در قالب پاسخگو غرق شد و در بخش‌هایی از مناظره جواب سوال خودش را داد و هوشنگ نصیرزاده را همراهی کرد.

وقتی عادل فردوسی‌پور کم آورد

موضوع باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز و اداره این ۲ باشگاه با یک مالک شب گذشته از سوی عادل فردوسی‌پور در برنامه نود مطرح شد و بعد از جواب‌های قاطعانه هوشنگ نصیرزاده جو مناظره به گونه‌ای پیش رفت که خود عادل فردوسی‌پور در نقش مدافع از نصیرزاده و ماشین سازی حمایت کرد و زنوزی مالک ۲ باشگاه تبریزی به نوعی تبرئه شد.

آنچه از حرف‌های عادل فردوسی‌پور در جدل‌های کلامی با نصیرزاده بر آمد این بود که عادل هر وقت خواست حمله کند زیر تهاجم نصیرزاده کم آورد و برخی اوقات رد ادبیات گفتاری نصیرزاده آنقدر هجمه به چشم می‌خورد که عادل را مجبور به عقب نشینی و سکوت می‌کرد.

هوشنگ نصیرزاده با توجه به شناختی که از عادل فردوسی‌پور دارد و سال‌ها با این فرد کار کرده است به خوبی نقاط ضعف و قوت این بحث را شناسایی کرد و بحث بدهکارانه را طلبکارانه تمام کرد.

فیلم صحبت های شب گذشته نصیر زاده در مناظره با فردوسی پور

متن کامل گفتگوی عادل فردوسی پور و هوشنگ نصیر زاده:

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این مورد گفت: تا سال گذشته تراکتور هوادار زیادی نداشت، اما امسال شرایط بسیار خوبی دارد و بیشترین تماشاگر را به ورزشگاه آورده است. آن کسانی که شهر را اداره می‌کنند احتمال می‌دادند همان جمعیتی که به ورزشگاه یادگار امام می‌آیند به بنیان دیزل هم می‌آیند. شما ما را با رئال مادرید و اسپانیا اشتباه گرفتید و ما در فصل گذشته تیم تراکتور را شکست دادیم. فردوسی پور شما نباید تصویر اشتباهات بازیکنان ما را پخش کنید، چون خودتان می‌دانید تیم تراکتورسازی تیم قدرتمندی است.

بیرانوند مرد سال فوتبال ایران شد / بررسی حواشی دیدار جنجالی تراکتور و ماشین سازی

او در پاسخ این صحبت فردوسی پور که شما به عنوان مدیرعامل ماشین سازی هستید گفت: شما الان نمی‌خواهید در مورد ماشین صحبت کنید و من مجبور هستم برای دفاع از خودم بعضی از مسائل را مطرح کنم.

نصیرزاده بیان کرد: اگر تیم داری زنوزی غیر قانونی است مالکیت پرسپولیس و استقلال توسط وزارت ورزش نیز غیرقانونی است. چرا شما فکر می‌کنید چیزی که غیر قانونی است برای دولت قانونی است.

او در پاسخ به این سوال که در قرارداد بستن بازیکنان تراکتورسازی نقش داشته گفت: من ۲ فصل قبل هم قرارداد بازیکنان استقلال را نوشتم.
او با توضیح موضوع فشار اکثریتی در ۲ تیم پایتخت وجود دارد. در این مدت شما در مورد پرسپولیس و استقلال هیچ صحبتی نکردید.

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد اینکه گفته است دوست دارد تراکتور قهرمان شود گفت: من هرگز شرافتم را به راحتی به دست نیاوردم که بخواهم اینگونه از دست بدهم. ما قبل از بازی با تراکتور بهترین آماده سازی را داشتیم، اما در یک بازی شرایط روحی و روانی نیز تاثیر گذار است. من نمی‌خواهم از شکستمان دفاع کنم، اما شرایط تیم اینگونه بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان در روز بازی ۳۰ درصد از قراردادشان را گرفته اند گفت: نه این شایعه درست نیست. تراکتور پتانسیل بالایی دارد و نیاز نیست کسی تبانی کند.

براتی کارشناس حقوقی فوتبال در مورد مالکیت ۲ باشگاه گفت: نصیرزاده منکر هدایت مشترک نیست. بحث نصیرزاده این است که این موضوع مختص ماشین سازی و تراکتور سازی و در فوتبال ما سابقه دارد. به مانند تیم‌های نفتی و یا زیر نظر وزارت ورزش، از نصیرزاده انتظار داریم تمام این سرمایه و دانش موجود را در یک تیم جمع کنند نتیجه بهتری خواهند گرفت.

نصیرزاده:  فردوسی پور هر کس قضاوت می کند در جایگه خدا قرار می گیرد. چرا شما جرات ندارید وزارت ورزش را روی خط بیاورید و در مورد ۲ تیم داشتنش سوال کنید چرا از وزارت نفت این سوال را نمی پرسید و یک بخش خصوصی که در فوتبال در حال فعالیت است اینگونه حرف می زنید. هر وقت خواستید این موضوع را بررسی کنید باید تمام تیم هایی که مالکیت مشترک دارند حضور داشته باشند.

( این گفتمان در حالی بود که نصیر زاده با  حالت تهاجمی  حرف می زد و فردوسی پور در بیشتر مواقع او را آرام و با جمله" من که دارم به سود شما حرف می زنم" مسیر مناظره را عوض می کرد.)

بیشتر بخوانید: بیرانوند مرد سال فوتبال ایران شد / بررسی حواشی دیدار جنجالی تراکتور و ماشین سازی

 نرمش عادل فردوسی‌پور  در مقابل مدیر عامل ماشین سازی فق 2 عامل می تواند داشته باشد:

اول اینکه عادل باید این برنامه را به نوعی پیش می‌برد که اتفاق خاصی در آن رخ ندهد و دوم اینکه عادل بدش نمی‌آمد با نصیرزاده همراه شود و کمی وزارت ورزش و سرخابی‌ها را قلقلک بدهد.

این را نمی‌دانیم باید به حساب تیز هوشی و زرنگی و سیاست عادل بگذاریم یا شب گذشته بنا بر برخی مصالح عادل کم آورد.

انتهای پیام/

حواشی برنامه نود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی عادل فردوسی‌پور کم آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..