تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاظمی: مقابل استقلال استحقاق یک امتیاز را داشتیم

۸۴۳۳۴۱

۵۴۱ 

محمد کاظمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران می‌گوید این تیم مستحق شکست مقابل استقلال نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: محمد کاظمی درباره شکست یک بر صفر تیم نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت: در بازی با استقلال فرصتی دست داد تا بعد از مدت‌ها بین تماشاگران بنشینم و با آنها بازی را نگاه کنم. به نظرم هواداران‌مان از نمایش بچه‌ها راضی بودند. متأسفانه کمی هم بدشانس بودیم، چند موقعیت خوب به دست آوردیم و یک توپ هم به تیرک دروازه استقلال زدیم.

وی افزود: فکر می‌کنم قبل از صحنه‌ای که ضربه دافه به تیرک دروازه استقلال خورد،‌ توپ به دست روزبه چشمی برخورد کرده بود. این صحنه در دو قدمی داور پشت دروازه هم بود. امیدوارم اشتباه کرده باشم، اما فکر می‌کنم توپ به دست چشمی برخورد کرد و حتی دست بازیکن استقلال به عقب هم پرتاب شد. در هر صورت بازی خوبی بود. البته ما یک مقدار روی صحنه پنالتی بحث داشتیم و اول فکر می‌کردیم داور خطای حامد لک را گرفته است، اما بعداً متوجه شدیم خطای مدافع ما را گرفته است. اگر دقت کنید اولین خطای بازیکن ما هم پشت محوطه جریمه است و بعد از آن هم نمی‌دانم دیگر خطا به داخل آمده یا نه. به‌هرحال بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند و حداقل استحقاق یک امتیاز را داشتیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد مشکلات این باشگاه و صحبت‌های مجید جلالی و بازیکنان این تیم پس از بازی با استقلال تصریح کرد: بازیکنان همه در مورد مشکلات صحبت کردند و من هم بیشتر این صحبت‌ها را تأیید می‌کنم، اما بعضی‌ها حرف‌ها را هم تأیید نمی‌کنم. نمی‌خواهم الان در مورد بازیکنان یا مربی موضعی بگیریم و می‌دانم مشکلات تیم ما از مزیت‌های آن بیشتر است. به همین خاطر هم نمی‌خواهم موضعی بگیرم،‌ می‌دانم مشکلاتی وجود دارد، ولی تیم‌های دیگر هم چنین مشکلاتی دارند. الان تیم‌های بزرگ هم مشکل دارند.

کاظمی ادامه داد: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و توقع‌مان این است که به ما توجه شود، اما متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد. همین عدم توجه هم باعث دلسردی همه اعضای تیم می‌شود. فرهاد صنیعی‌فر (مالک باشگاه نساجی) بعد از بازی با پرسپولیس می‌خواست تیم را تحویل استانداری بدهد و برود، اما شب قبل از بازی، استاندار مازندران به اردوی تیم ما آمد و چندین ساعت با هم صحبت کردیم. من و مجید جلالی تمام مشکلات تیم را تشریح کردیم و قرار شد آقای استاندار روز چهارشنبه هفته گذشته به تهران بیاید و جلسه‌ای بگذاریم تا مشکلات برطرف شود. نمی‌دانم چرا ایشان به تهران نیامد و این جلسه هم برگزار نشد. بعد از آن هم مالک باشگاه مُصر شد که تیم را بعد از بازی استقلال تحویل بدهد و برود.

«آیا صنیعی‌فر مالکیت باشگاه را به استانداری مازندران تحویل داده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: صنیعی‌فر الان مسافرت خارج از کشور است و یکسری صحبت‌ها در این مورد انجام داده. امیدوارم در این شرایط حداقل آقای حدادیان (مالک دیگر باشگاه نساجی) جلو بیاید و تیم را تحویل بگیرد. طبق شنیده‌های من قرار بود صنیعی‌فر نامه‌ای رسمی به استاندار مازندران ارسال و رسماً کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه را اعلام کند. به‌هرحال باشگاه ما یک مالک دیگر هم دارد که 40 درصد سهام باشگاه را در اختیار دارد. او هم باید تصمیم خود را بگیرد. به هر حال شرایط اصلاً خوبی در باشگاه وجود ندارد.

کاظمی در ادامه گفت: استاندار مازندران در جریان کامل امور باشگاه است. امیدوارم حداقل به خاطر مردم قائمشهر کاری نکنیم که خون به دل آنها شود. ما تیم خوبی داریم و در اولین سال حضور خود در لیگ برتر نمایش‌های قابل قبولی از خودمان ارائه کرده‌ایم. حداقل با دست خودمان این تیم را خراب نکنیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد مشکل زمین تمرین این تیم نیز یادآور شد: ورزشگاه کارگران در هفته گذشته پول خود را نگرفته بود و به همین دلیل در دو روز تمرینات‌مان با چند ساعت تأخیر برگزار شد. بعد از آن هم وقتی پول ورزشگاه پرداخت شد، مثل اینکه کار ترمیم چمن شروع شده و ما الان چند روز است در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: پیشاپیش سال نو را به مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی به لحاظ اقتصادی در پیش داشته باشند. همچنین امیدوارم مسئولان استان مازندارن هم در این برهه کمی در قبال باشگاه نساجی و مردم مازندران احساس مسئولیت کنند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاظمی: مقابل استقلال استحقاق یک امتیاز را داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..