تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالدی: نگران نیستم؛ هرچه خدا بخواهد

۸۴۳۳۴۰

۵۰۲ 

کاپیتان تیم فوتبال سایپا، گفت: عصر نزد پزشک می‌روم و وضعیت مصدومیتم مشخص می‌شود.

خبرگزاری فارس: امید خالدی در مورد وضعیت مصدومیتش، گفت: عصر امروز به بیمارستان می‌روم و MRI که گرفته شده را نشان دکتر کیهانی می‌دهم تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود.

وی افزود: اولین کارت قرمز زندگی‌ام را گرفتم که متاسفانه همراه با مصدومیت شد. هنوز شرایط مصدومیتم مشخص نیست و نمی‌دانم رباط پاره کردم یا اینکه از ناحیه مینیسک مصدوم شدم. هر چه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. نگران نیستم. من خودم را با شرایط زندگی وفق می‌دهم و غمگین نمی‌شوم. هر مصدومیتی که اتفاق افتاده باشد با تلاش بیشتر سعی می‌کنم خیلی زود با قدرت دو چندان باز گردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالدی: نگران نیستم؛ هرچه خدا بخواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..