تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس ES یک سدان متوسط و لوکس این شرکت بوده که همواره امکانات فراوانی را به همراه پیشرانه نیرومند با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از این رو این خودرو در بازار‌ اروپا در برابر رقبای لوکس آلمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نزدیک‌ترین رقبای لکسوس ES در اروپا شامل مرسدس‌بنز E کلاس، آئودی A6 و بی‌ام‌و سری 5 می‌شوند. نسل جدید ES که به نوعی تلفیقی از ES قبلی و مدل بزرگ‌تر لکسوس GS به شمار می‌رود موجب حذف مدل GS از بازار اروپا شده است.

نسل جدید ES همچون بزرگ‌ترین و گران‌ترین سدان لکسوس یعنی LS، از طراحی پر نقش و نگار لکسوس در امان نمانده و شامل خطوط و زوایای فراوانی در طراحی می‌شود. در نگاه اول این سدان متوسط شبیه به یک لکسوس LS کوچک شده به چشم می‌آید. به این ترتیب مشتریانی که توانایی مالی خرید مدل گران‌تر LS را ندارند می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر خودرویی شبیه به آن را داشته باشند.

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

اصلی‌ترین ویژگی زبان طراحی جدید لکسوس در جلوپنجره منحصربفرد و چراغ‌های کشیده به کناره‌ها باز می‌گردد که ماهیت یک لکسوس رو یادآور می‌شود. در بخش کابین نیز هیچ چیز شبیه به یک خودروی معمولی نبوده و طراحی کابین هیجان انگیز و سرشار از خطوط جذاب جلوه می‌کند. طبق ارزیابی بسیاری از کارشناسان کابین لکسوس ES یکی از خوش ساخت‌ترین و با کیفیت‌ترین کابین‌های ساخته شده در این کلاس است.

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

اکثر مواد بکار رفته در کابین از بهترین نمونه‌های موجود هستند و ظرافت زیادی در قرار دادن آن‌ها بکار رفته است تا حس سوار شدن در یک خودروی گران‌قیمت و خاص را داشته باشید. طراحی کابین خودرو در وحله اول ممکن است عجیب و کمی شلوغ به نظر برسد و محل قرار گیری کلید‌ها نیز اندکی متفاوت از خودرو‌های عادی است.

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

ضمن اینکه سیستم کامپیوتر خودرو و دسترسی‌ها نیز اندکی زمان برای عادت کردن به آن نیاز دارد. با این وجود محل قرار گیری صندلی و راحتی مثال زدنی آن از ویژگی‌های مثبت کابین به شمار می‎رود. همچنین سیستم صوتی مورد استفاده از خودرو یک نمونه سفارشی با کیفیت بوده که از دیگر موارد لوکس ارزشمند در این خودروی خوش قیمت محسوب می‌شود.

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

مدل ES 300h دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی بوده که به کمک یک موتور برقی توانایی تولید نیروی ۲۱۵ اسب‌بخار را داراست و مصرف سوخت آن در حدود ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است. قیمت پایه این خودرو از ۳۵ هزار یورو آغاز می‌شود و امکان خرید اقساطی با شرایط مختلف برای آن نیز موجود است.

لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر

بیشتر بخوانید: لکسوس UX کفش‌های نایک را پا می‌کند! +تصاویر

انتهای پیام/

لکسوس ES 300h یکی از بهترین خودرو‌های این کلاس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکسوس ES جدید، رقیب قدرتمندی برای آلمانی‌ها +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..