تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه رئیس دفتر رئیس‌جمهور به سازمان اداری و استخدامی درباره اعمال مدارک تحصیلی بالاتر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اخیراً درباره مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان و محدودیت اعمال مدارک تحصیلی بالاتر برای کارمندان دولت از جمله فرهنگیان نامه‌ای را به رئیس جمهور ارسال کرده بود.

هم‌اکنون، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی خواستار پیگیری این  موضوع شده است.

در نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس آمده بود:

"احتراماً نظر به اینکه اختیارات شورای توسعه مدیریت سرمایه نیروی انسانی در ماده 116 قانون مدیریت خدمات کشوری ذیل بند «ب» بیان و احصا شده و در تمام بندهای مذکور مقید به مفاد این قانون و چارچوب آن و عبارات دیگر همگون با عبارت‌های مذکور گردیده و در هیچ یک از مقررات قانون مدیریت خدمات کشوری "در مواردی که قانون استخدام کشوری لغو نشده و دیگرقوانین لازم الاتباع استخدامی" مدارک برای طی مدارج شغلی به مدارک تحصیلی خاص منوط نشده است، لذا بخشنامه شماره 170061 مورخ 24 اسفند 94 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی متضمن مصوبه مورخ 8 دی 83 آن شورا که در مقام ایجاد محدودیت مقطع تحصیلی مستخدمین برآمده نوعی قانونگذاری و وضع ضابطه است که در شأن قوه مقننه و خارج از حدود اختیارات مرجع وضع آن و مغایر اصل 85 قانون اساسی است.

از این حیث درخواست می‌شود ترجیحاً اقدام به لغو آن نمایید، بدیهی است در غیر این صورت اقدام لازم جهت ابطال آن از طریق دیوان عدالت اداری صورت خواهد گرفت.

قبلاً از دستور مساعد جنابعالی که موجب رضایتمندی کارکنان خدوم نظام به ویژه فرهنگیان خواهد شد کمال تشکر را دارم."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه رئیس دفتر رئیس‌جمهور به سازمان اداری و استخدامی درباره اعمال مدارک تحصیلی بالاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..