تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ به کار خود پایان داد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم پایانی سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ شب گذشته با حضور هنرمندان بسیجی شهرستان‌های مختلف استان کردستان، برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در این مراسم گفت: برای سومین دوره این جشنواره 60 اثر از سوی هنرمندان فیلمساز استان ارسال شد که نسبت به دوره پیشین 20درصد افزایش کمی را نشان می‌دهد.

علی‌عباس داودنیا افزود: این جشنواره در سه محور داستانی، مستند و فیلمنامه‌نویسی برگزار شد و کردستان اولین استان کشور است که در بدنه بسیج اقدام به برگزاری سه دوره متوالی جشنواره فیلم کوتاه نموده و امیدواریم این حرکت به دیگر استان‌های کشور نیز تسری یابد.

وی در ادامه گفت: در اوایل سال 98 کنگره 5400 شهید کردستان برگزار خواهد شد که اجلاسیه شهدای هنرمند 20 فروردین مصادف با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم نیز در بخش فیلم داستانی فیلم «ذبح» به کارگردانی مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی رتبه اول، فیلم «پرچم» به کارگردانی جلال ویسی رتبه دوم و فیلم «اسب» به کارگردانی رسول احمدی رتبه سوم و فیلم «باوکه» به کارگردانی محمد قسیمی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش مستند نیز فیلم «کبوترهایی زیر شیروانی» به کارگردانی برهان احمدی رتبه اول، فیلم «از میهم تا رمادی» به کارگردانی مهرداد یوسفی رتبه دوم را به خود اختصاص دادند و فیلم «زرینگه دف» به کارگردانی فردین باتمانی شایسته تقدیر شد.
در بخش فیلمنامه نیز «روز معلم» نوشته سامان حسین‌پور رتبه اول، «نیشتمان» نوشته آوات ساعدپناه رتبه دوم و «باغ گیلاس» نوشته آکو زندکریمی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلمنامه‌های «فرصتی دیگر» نوشته فرهاد نجفی، «خانه شیشه‌ای» نوشته معصومه فرخی و «پوتین‌های خاکی» نوشته روناک کنعانیان شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..