تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور فرصتی مغتنم برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

ساعت: 13:01 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 شناسه خبر: 1468677

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و باید از این فرصت بهره بجویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری  امروز در جمع زائرین راهیان نور در در منطقه عملیاتی والفجر ۸ گفت: در طول سال از مناطق مختلف کشور و از استان اردبیل نیز از شهر‌های خود در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملاتی دروان هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور عزیزمت کرده اند و با نیتی که داشتند به قدم گاه این شهیدان آمده اند تا با رشادت‌ها و از جان گذشتگی مردان آسمانی آشنا شوند تا مسیر شهادت و اسلام تدام پیدا کند.

وی تصریح کرد‌: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و باید از این فرصت بهره بجویم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درباره اهمیت و ارزش اردو‌های راهیان نور عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند: دفاع مقدس مانند یک ثروت عظیم است و اردو‌های راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است.

وی بیان کرد: اینجا جایی که در هشت سال دوران دفاع مقدس خیل عظیم رزمندگان برای دفاع از نظام و اسلام خاک، کشور و نظام و دفع تجاوز دشمنان به این مناطق آمدند و در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار مستعد گفت: امروز در سایه شهادت و ایثار این عزیزان است که کاروان‌های عظیم پیاده در اربعین حسینی شرکت می‌کنند و به کربلای معلی که آمال و آرزوی شهدا بود چرا که شهدا می‌نوشتند " کربلا ما می‌آییم" و ما هم به برکت خون همان شهیدان آمده ایت تا برای حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت و حفظ اسلام انقلاب با این عزیزان عهد و پیمان ببندیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور فرصتی مغتنم برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..