تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات پاکسازی در استان اردبیل به فرهنگ تبدیل می شود

ساعت: 13:00 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 شناسه خبر: 1468672

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به منظور استقبال از میهمانان نوروزی و توجه به بهداشت و محیط پاک حاشیه محورهای ورودی هر شهرستان با شعار "زمین بدون زباله چه زیباست" پاکسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی صبح امروز در آیین پاکسازی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: امروز با تاکید و توصیه استاندار محترم و با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد عملیات پاکسازی محورهای ورودی شهرها را استارت زده اند.

وی با بیان اینکه این اقدام پسندیده باید در همه نقاط استان و حتی کشور نهادینه شود افزود:این عملیات تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد تا تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، بصورت عینی نمود داشته باشد.

ندایی افزود: پاکسازی محورهای اصلی و ورودی شهرستان ها به شعاع ۵ کیلومتر برعهده شهرداری ها خواهد بود و به شعاع۱۰کیلومتر توسط نهادهای دولتی و غیردولتی، دهیاری ها و مردم داوطلب، زباله زدایی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از عموم مردم خواست به منظور اعلام "اردبیل استان پاک" باید همه باحساسیت و احساس مسئولیت بیشتر از انداختن زباله های غیر قابل تجزیه به محیط پیرامون خوداری کنند.

وی افزود:برنامه ریزی های مشخص جهت طبقه بندی پسماندها توسط دستگاه های ذیربط صورت گیرد و آموزش های لازم در مدارس ارایه شود.

در این مراسم فرماندار اردبیل نیز طی سخنانی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست را وظیفه همگانی بر شمرد و افزود: در کنار پاکسازی و حمل زباله به محل های دپو زباله، غرس نهال و گل نیز توسط شهرداری و منابع طبیعی انجام می شود.

جواد زنجانی افزود: پاکسازی و آموزش زیبا نگه داشتن محیط بایداز دوران کودکی و مدارس صورت گیرد تا از رها کردن و انداختن پسماند ها به محوطه آزاد خوداری شود.

وی افزود: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی زمان پاکسازی از ۱۸ اسفند به ۲۵اسفند تغییر یافت و طبق برنامه ریزی قبلی اکیپ های پاکسازی زیر نظر مسوولان خود با هماهنگی فرمانداری ها حاشیه جاده های اصلی را از مواد آلاینده پاکسازی می کنند.

گفتنی است معاون عمرانی استاندار اردبیل به همراه برخی از مدیران ستادی و اجرایی از محورهای اردبیل مشکین شهر، اردبیل نمین، اردبیل خلخال و اردبیل نیر بازدید و از زحمات اکیپ پاکسازی تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات پاکسازی در استان اردبیل به فرهنگ تبدیل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..