تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا به دنبال گریزمان! + عکس

ارسلونا یک بار دیگر به دنبال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرآنلاین: بارسلونا یک بار دیگر به دنبال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید است.

بارسلونا به دنبال گریزمان! + عکس
بارسلونا فصل قبل تا آستانه جذب گریزمان پیش رفت و در حالیکه به نظر می‌رسید این انتقال پیش از آغاز جام جهانی قطعی شده باشد، ستاره ۲۷ ساله فرانسوی با روشی عجیب و انتشار یک فیلم، خبر از ماندن در اتلتیکومادرید و رد پیشنهاد کاتالان‌ها را داد و این انتقال در نهایت منتفی شد.

اما حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا یک بار دیگر خواهان جذب گریزمان بوده و قصد برای خرید وی پیشنهادی ارائه دهد. پس از حذف تلخ اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان و شکست سنگین در تورین مقابل یوونتوس، گریزمان احتمال جدایی از این تیم را دوباره بررسی می‌کند و ممکن است بارسا مقصد بعدی ستاره فرانسوی باشد.

بارسلونا به دنبال گریزمان! + عکس


بند آزادسازی قرارداد گریزمان از حالت فعلی ۲۰۰ میلیون یورو به ۱۲۰ میلیون یورو در ماه ژوئن تقلیل پیدا خواهد کرد و بی شک رقم ۱۲۰ میلیون برای ستاره‌ای در اندازه‌های گریزمان بسیار و منطقی مناسب خواهد بود و در واقع قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی گریزمان محسوب می‌شود.

بارسلونا به دنبال گریزمان! + عکس
در حقیقت گریزمان از ناکامی‌های اخیر اتلتیکومادرید به ستوه آمده و قصد دارد در تیمی بازی کند که موفق به فتح عناوین مختلف در طول فصل شود و به همین دلیل ممکن است بارسا مقصد بعدی او باشد.

نام هایی، چون مکسی گومز، یوویچ و تیمو ورنر برای تقویت خط حمله بارسلونا برای فصل بعد مطرح شده، اما بی شک گریزمان جذاب‌ترین گزینه تابستانی آبی اناری‌ها خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا به دنبال گریزمان! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..