تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برومند: حفظ صدر جدول مسئله‌ای سخت است

۸۴۳۳۱۷

۸۹۶ 

پرویز برومند پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاگردان شفر هدفشان قهرمانی در لیگ برتر است باید هر طور شده در دربی پیروز شوند.

خبرگزاری میزان: پروزیز برومند در خصوص برد روز گذشته استقلال مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: به نظرم تیم استقلال خوب بازی کرد و تنها در موقعیت‌هایی که نصیبش شد خوب استفاده نکرد هر چند که بازی را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند.

وی در خصوص بهتر شدن شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به استقلال آمده‌اند مقداری باعث شده تا تیم استقلال رو به جلو‌تر حرکت کند. با هماهنگ شدن سه نفر بازیکن خارجی با تیم شاگردان شفر می‌توانند حتی به قهرمانی در لیگ فکر کنند.

برومند در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد: اگر شاگردان شفر هدفشان قهرمانی در لیگ برتر است باید هر طور شده در دربی پیروز شوند تا به این خواسته‌شان نزدیک‌تر شوند. نتیجه دربی در ادامه لیگ تاثیر گذار است . استقلال اگر پرسپولیس را ببرد به صدر جدول می‌رود و به نظرم حفظ کردن صدر جدول مسئله‌ای سخت است، در هر صورت تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد باید تا پایان مسابقات بدون لغزش بازی‌هایش را ادامه دهد.

وی در مورد تعطیلی دو هفته‌ای لیگ گفت: به نظرم تعطیلی دو هفته‌ای لیگ به ضرر استقلال تمام می‌شود چرا که این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد، البته به لحاظ اینکه تیم ملی هیچ بازی تدارکاتی ندارد این پوئن مثبت برای تیم‌ها محسوب می‌شود تا بازیکنان‌شان را به طور کامل در اختیار داشته باشند ، تمرینات ریکاوری و مرور تاکتیک را پشت سر بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برومند: حفظ صدر جدول مسئله‌ای سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..