تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استکی: فایتر آمریکایی تا به حال ناک اوت نشده بود

۸۴۳۳۱۲

۱۱۴۲ 

علیرضا استکی مربی اختصاصی امیر علی‌اکبری گفت: فایتر آمریکایی تا به حال ناک اوت نشده بود اما علی‌اکبری کار او را در همان راند اول یکسره کرد.

خبرگزاری میزان: علیرضا استکی در خصوص پیروزی امیر علی‌اکبری در آخرین مبارزه خود اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که امیر در این مبارزه هم پیروز شود، اما ناک اوت کردن فایتر آمریکایی کار بسیار دشواری بود، چون او تا به حال ناک اوت نشده بود.

وی افزود: برای این مبارزه برنامه‌ریزی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که امیر در همان راند اول کار «گراوس» را یکسره کرد و اجازه نداد کار به رأی داوران بکشد. این فایتر آمریکایی در ۹ مبارزه آخر خود به پیروزی رسیده بود، اما ما از سد او گذشتیم.

مربی اختصاصی امیر علی‌اکبری ادامه داد: این آخرین مبارزه امیر در سازمان AKA بود و خود علی‌اکبری در خصوص اینکه در این سازمان می‌ماند یا می‌رود تصمیم خواهد گرفت.

استکی در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه سال ۹۷ را با یک پیروزی شیرین به پایان رساندیم و عیدی کوچکی به مردم عزیز کشورمان دادیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم روند پیروز‌ی‌های علی‌اکبری در سال ۹۸ هم ادامه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استکی: فایتر آمریکایی تا به حال ناک اوت نشده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..