تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین سازی و بلبرینگ جزو صنایع مادر آذربایجان شرقی محسوب می شوند/ پیشرفت مجموعه های مادر یعنی پیشرفت استان

به گزارش خبر آنلاین از تبریز، زهرا ساعی در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین، گفت: متاسفانه از اواسط دهه هشتاد به بعد در زمینه واگذاری صنایع دقت کافی در اهلیت افراد صورت نگرفته است چنانکه امروز شاهد تعطیلی یا کاهش نیرو و تولید در بعضی از این صنایع هستیم.

وی گفت : اگر اینگونه نبود امروز باید شاهد رونق این کارخانه ها بودیم نه کاهش نیرو یا تولید کارخانه هایی که در زمان واگذاری چند صد نفر نیرو داشتند امروز ۳۰ تا ۶۰ نفر نیرو دارند و این اصلا قابل قبول نیست.

ساعی ادامه داد: کارگران اگر اعتصاب می کنند برای این است که دلسوز مجموعه ای هستند که در آن فعالیت می کنند و جوانی خود را در انجا گذرانده اند و نمی خواهند شاهد تعطیلی این مجموعه ها باشند.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس افزود: اگر یک مقدار نیز بی توجهی کنیم شاهد از بین رفتن این مجموعه ها خواهیم بود و این برای ما و کارگران عزیز دردآور است.

وی گفت: وقتی می گوئیم آذربایجان شرقی قطب صنعتی کشور محسوب می شود به علت وجود این صنایع مادر است و در صورت نبود آنها دیگر این لفظ معنی نخواهد داشت.

ساعی ادامه داد: نیاز است با دقت عمل بیشتر پیگیر این صنایع باشیم و این موضوع را از مرکز و از وزیران مرتبط پیگیر شده ایم .

وی گفت: در زمینه واگذاری ماشین سازی نیز شاهد بی دقتی سازمان خصوصی سازی بودیم که این مجموعه را به فردی نالایق واگذار کردند که متخلف ارزی از آب در آمد.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در مورد اعتصاب کارگران بلبرینگ سازی باید مدیرعامل و مسئولین آن پاسخگو باشند چرا باید مجموعه ای که توان تولید و صادرات دارد باید به وضعیتی برسد که ضرر دهد.

ساعی ادامه داد: ما در حال حاضر پیگیر حق و حقوق کارگران این مجموعه هستیم و وظیفه ما کمک به کارگران و هدف نهایی ما در آوردن این مجموعه ها از حالت رکود است.

وی تاکید کرد: مدیریتی که با دلسوزی و پشتکار در این مجموعه ها فعالیت نکرده اند باید پاسخگو باشند و اگر مجموعه به ضرردهی افتاده بود باید زودتر به مسئولین استانی خبر می دادند.

زهرا ساعی در پایان گفت : ما نماینده مردم و کارگران این مجموعه ها هستیم و تا پایان در کنار این عزیزان خواهیم بود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین سازی و بلبرینگ جزو صنایع مادر آذربایجان شرقی محسوب می شوند/ پیشرفت مجموعه های مادر یعنی پیشرفت استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..