تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: دوست نداریم این‌طور پیروز شویم، متاسفم!

۸۴۳۱۳۴

۱۴۵۹ 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترستی، از اینکه تیمش با یک گل که باید مردود اعلام می شد، توانست سوانسی را از جام حذفی کنار بزند، ابراز ناراحتی کرد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترستی، از اینکه تیمش با یک گل که باید مردود اعلام می شد، توانست سوانسی را از جام حذفی کنار بزند، ابراز ناراحتی کرد.

 در دیدار امشب دو تیم در ورزشگاه لیبرتی، ابتدا سوانسی با دو گل در همان 30 دقیقه ابتدایی پیش افتاد اما بعد از اینکه داوید سیلوا یکی از گل های خورده را جبران کرد، داور یک ضربه پنالتی به سود سیتی اعلام کرد که به وضوح اشتباه بود؛ اما در نهایت سرخیو آگوئرو آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه آگوئرو یک گل دیگر زد و سیتی توانست با برتری 3-2، راهی مرحله بعد شود. اما گواردیولا از اینکه تیمش با یک گل اشتباه، توانست به پیروزی برسد، ابراز ناراحتی کرد.

گواردیولا: دوست نداریم این‌طور پیروز شویم، متاسفم!

او به خبرنگاران گفت:" در همه اروپا از VAR استفاده می شود اما اینجا نه. من دوست ندارم به این شکل پیروز شوم. متاسفم."

با این پیروزی، امیدهای سیتی برای رسیدن به چهار جام در این فصل حفظ شد اما گواردیولا تاکید کرد که به چنین دستاوردی فکر نمی کند.

" بار دیگر در آوریل از من سوال کنید؛ در پایان آوریل؛ آن زمان سوال کنید و من پاسخ خواهم داد. می خواهم به تیم و همه تبریک بگویم. ما خوشحالیم که که هنوز در رقابت ها هستیم. می دانم این برایم ناکامی است که نتوانم همه جام ها را ببرم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: دوست نداریم این‌طور پیروز شویم، متاسفم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..