تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسمی فرهنگی و مهمی که به دست فراموشی سپرده شد

محمد دشت گلی مسئول اسبق سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، درباره تقدیر از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر به خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این مراسم برای اولین و آخرین بار در بیست و دوم اسفند ۹۳ یعنی روز شهید برگزار شد، اما متاسفانه علی رغم پیگیری‌ اهالی رسانه اتفاق دیگری در این خصوص نیفتاد. هرچند می‌توانست حرکت خوب و تاثیرگذاری باشد.

وی افزود: حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حتی بنیاد شهید می‌توانند به این جریان ورود کنند و از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر تجلیل و قدردانی داشته باشند.

دشت گلی ادامه داد: سردارمحسن کاظمینی فرمانده وقت سپاه تهران بزرگ با همکاری معاونت امور هنری وزارت ارشاد آن مراسم را در تالار وحدت برگزار کردند و از ۳۲ نفر جهادگر عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شد و نشان ویژه جهادگری را به این عزیزان اهدا کردند که در رشته‌های مختلف هنری مانند تجسمی، ادبیات، شعر، سینما و ... فعال بودند.

وی اظهار داشت: ما فکر می‌کردیم در سال‌های آینده هم این مراسم برگزار می‌شود، چون بازتاب‌های مثبت فراوانی داشت از سویی روحیه سردار کاظمینی که فرهنگی هنری بود به این پیش بینی قوت می‌بخشید، اما متاسفانه دیگر این مراسم برگزار نشد و تا به امروز خبری از آن نیست.

وی عنوان کرد: امیدواریم بازتاب‌ پیگیری اهالی رسانه در این خصوص، تلنگری به افراد یا سازمان‌هایی که می‌توانند چنین مراسمی برگزار کنند بزند تا حداقل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر که دهه‌ها در حوزه مختلف فرهنگی برای این مرز و بوم زحمت کشیدند، تجلیل شود.

شایان ذکر است در آن مراسم به چهره‌هایی نظیر استاد محمود فرشچیان، استاد حمید سبزواری، سید‌علی موسوی گرمارودی، زنده‌یاد دکتر حسن حبیبی، سید کمال خرازی، شهید سید‌مرتضی آوینی، مرحوم رسول ملاقلی‌پور، ابراهیم حاتمی‌کیا، احمدرضا درویش، داوود میرباقری، تقی علی قلی‌زاده، مجید انتظامی، شهریار بحرانی، سید علی قائم مقامی، احمد مراد‌پور، روح‌اله برادری، مرحوم علی‌اکبر ترابی‌فرد، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، حسین شریعتمداری، سید عزت‌الله ضرغامی، حجت‌الاسلام شهید عباس شیرازی، شهید غلامرضا رهبر، امیر شهید عباس واعظی، بیژن نوباوه، احسان رجبی، غلامعلی حداد عادل، دکتر حسن شکری، مرتضی سرهنگی، گلعلی بابایی، حمیدرضا مقدم‌فر، سیده زهرا حسینی و محبوب معراجی‌پور نشان ویژه افتخار و لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسمی فرهنگی و مهمی که به دست فراموشی سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..