تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه شفافیت سازمان اقتصادی استان قدس رضوی راه‌اندازی خواهد شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سیدرضا فاطمی‌امین قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی،شنبه صبح در نشست خبری در محل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی اظهار کرد: سامانه شفافیت سازمان اقتصادی آستان قدس به زودی رونمایی شده و تمامی فعالیت‌های اقتصادی و سود دهی و زیان دهی شرکت‌ها به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

وی افزود: ساعت ۱۵ روز اول فروردین در حرم مطهر میزبان سخنرانی مقام معظم رهبری خواهیم بود و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و۹۰ نمایشگر نیز در صحن‌های مختلف حرم مطهر سخنرانی را پخش خواهند کرد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: تشرف به حرم مطهر مهمترین دغدغه در پذیرایی از زائرین است که برنامه‌های ویژه‌ای برای سال جاری در نظر گرفته شده است و در این راستا از ابتدای مهرماه مطالعه‌ای بر مبنای مهندسی ارزش آغاز شده است که افق طرح نیز ۱۴۱۰ است، ولی به تدریج در طول سال‌های آتی بخش‌هایی از این طرح اجرایی خواهد شد.

فاطمی‌امین تصریح کرد: پارکینگ‌ها بخش مهمی در بحث ترافیکی هستند و در این راستا هفت قطعه زمین از طرف آستان قدس و ۵ قطعه نیز از طرف شهرداری علاوه بر ظرفیت‌های موجود در این خصوص در نظر گرفته شده است که ظرفیت این زمین‌ها حدود ۹۰۰۰ خودرو است که تا ۱۵ هزار نیز قابل افزایش است.

وی گفت: در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی نیز خطوط ویژه‌ای را شهرداری از محل پارکینگ‌ها به سمت حرم مطهر و به صورت رایگان پیش بینی کرده است و ۱۰۰ مینی بوس نیز از طرف آستان قدس بدین منظور در نظر گرفته شده است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: ۱۳۰ ون برقی برای داخل حرم پیش بینی شده است و همچنین دور برگردان‌های ورودی‌های حرم که چندی قبل بسته شده است مجدداً بازگشایی خواهد شد.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی هوشمند ترافیکی نیز در دستور کار قرار دارد و به همین منظور مرکز اطلاع رسانی ۱۳۸ آستان قدس راه اندازی شده است که بیشتر به اطلاع رسانی در خصوص مسائل ترافیکی خواهد پرداخت.

فاطمی امین افزود: ۲۸۰۰ نقطه خدماتی در ۱۹ استان کشور راه اندازی شده است که به زائرین از نقطه مبدا خدمات دهی خواهند کرد و همچنین ۳۰ هزار بسته ارزاق نیز در کشور توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه فضا‌های حرم مطهر نیز متناسب با افزایش سالیانه زائرین خواهد بود و در دوره مدیریت جدید آستان قدس رویکرد بیشتر بر فراهم کردن زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مختلف است و فراهم کردن زیر ساخت‌های گردشگری سلامت و مدیریت این حوزه یکی از اهداف پیش روی آستان قدس است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: یک میلیون متر مربع به زیر ساخت‌های حوزه فرهنگی در ۳ سال اخیر اضافه شده است و در ۳۱ استان کشور مهد الرضا راه اندازی شده است و همچنین ۵۰ هزار خادم در حرم مطهر و ۲۰۰ هزار خادم یار نیز در سراسر کشور آماده خدمت هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آستان قدس رضوی اظهار کرد: هیچ بازنشسته‌ای در سطح مدیران ارشد و معاونین در آستان قدس وجود ندارد و فقط حدود ۷ نفر در سطوح پایین‌تر مشغول به خدمت هستند که به تدریج کنار خواهند رفت.

انتهای پیام/ت

راه اندازی سامانه شفافیت سازی سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه شفافیت سازمان اقتصادی استان قدس رضوی راه‌اندازی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..