تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته و زخمی شدن 10 نظامی ترکیه در شمال عراق

کشته و زخمی شدن 10 نظامی ترکیه در شمال عراق - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24-وزارت دفاع ترکیه از عملیات نظامی علیه گروه «پ‌ک‌ک» نزدیک شمال عراق و وارد آمدن تلفات انسانی به هر دو طرف خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه شنبه از کشته شدن دو نظامی و جراحت هشت تن دیگر از نیروهای خود  حین  عملیات  علیه گروهای مخالف دولت این کشور(حزب کارگر کردستان)  نزدیک  شمال عراق خبر داد.

 به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت دفاع ترکیه در بیانیه خود از «دستگیری»، «کشته شدن» یا «جراحت» 6 شبه نظامی در این عملیات که یک زن نیز بین آن‌ها بود، خبر داد.

 بر اساس این گزارش، ترکیه به طور مرتب حملات هوایی علیه نیروهای «پ‌.پ.‌ک»  (حزب کارگر کردستان) که پایگاه‌های آن‌ها در شمال عراق است را اجرا می‌کند. 

یکی از اهداف «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه  خاتمه دادن به حضور این گروه نزدیک مرزهاست .

پ.ک.ک که از نظر ترکیه، اتحادیه اروپا و آمریکا تروریستی شناخته می‌شود، بعد از شکستن توافق آتش‌بس با آنکارا، درگیری مسلحانه با دولت مرکزی ترکیه را از سر گرفت. طبق آمار دولتی، تاکنون بیش از 40 هزار نفر در جریان عملیات‌ پ.ک.ک جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته و زخمی شدن 10 نظامی ترکیه در شمال عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..