تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب گتوزو به غیبت ایکاردی در دربی

۸۴۳۱۱۰

۵۲۲ 

گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی میلان، معتقد است شانس تیمش در دربی دلامدونینا بیشتر از رقیب همشهری نیست.

ورزش سه: میلان که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و بالاتر از اینتر در رتبه سوم جدول قرار دارد، فردا باید با این تیم در دربی دلامدونینا رقابت کند و گتوزو، سرمربی این تیم در خصوص غیبت مائورو ایکاردی در این دیدار صحبت کرده است.

دیدار مقابل اینتر: "هر دربی داستان خود را دارد و لازم نیست که در مورد بازی چهار ماه پیش فکر کنیم. برخی می گویند اینتر مرده است و ما بخت اول پیروزی هستیم اما در دربی هیچ تیمی شانس بیشتری ندارد ما باید با قلب خود آماده این بازی شویم.

واکنش جالب گتوزو به غیبت ایکاردی در دربی

ما باید باهوش بازی کنیم، اخیرا رکورد خوبی داشته ایم اما ما به اینتر احترام می گذاریم زیرا آنها می توانند ما را با مشکلاتی مواجه کنند. من در چنین دیدارهایی علاقمند به هدایت تیمم هستم و باید زیاد صحبت نکرد و با سکوت و رفتاری حرفه ای آماده چنین دیدارهایی شد."

درخشش پیانتک: "تفاوت ها در فوتبال از سوی یک تیم ایجاد می شود نه یک بازیکن. من تا به حال به ندرت دیده ام که یک بازیکن به تنهایی باعث پیروز شدن یک تیم شود."

غیبت مائورو ایکاردی: "پاسخ دادن به این سوال دشوار است. من فکر می کنم که حتی مهم ترین بازیکن جهان نیز باید به همه اعضای رختکن احترام گذارد زیرا تیم ها آنجا ساخته می شوند. احترام گذاشتن در یک تیم فاکتوری ضروری است اما این موضوع نه تنها توسط بازیکن، بلکه باید توسط مدیر برنامه آنها نیز رعایت شود زیرا رختکن یک تیم مقدس است."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب گتوزو به غیبت ایکاردی در دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..