تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره‌گویی سردار احمدیان از یک مادر شهید

خاطره‌گویی سردار احمدیان از یک مادر شهیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد احمدیان راوی دفاع مقدس در جریان برگزاری یکی از اردوهای راهیان نور، خاطره‌ای را از یک مادر شهید بیان کرد.

سردار احمدیان گفت: چند سال پیش من به عراق رفته بودم و بعد از چند روز به اهواز برگشتم. دوستان گفتند: احمدیان خانم پیری چند روز است در افتاب سوزان خوزستان منتظر شما است. من با خودم گفتم هیچ فردی جز کسی که گمشده‌ای دارد در این شرایط آب و هوایی منتظر نمی‌ماند! وقتی به سراغش رفتم، دیدم چادر سیاهش از گرما و گرد و خاک سر تا پا سفید شده است. از تبریز آمده بود دنبال لنگه کفش برای شهیدش...

در ادامه فیلم خاطره‌گویی سردار احمدیان را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: روایتگری زیبای حاج حسین یکتا در شب‌های بله برون شلمچه +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره‌گویی سردار احمدیان از یک مادر شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..