تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل امروز؛ مستعدتر از نسل اول و مقتدرتر از دشمن +عکس نوشته

اگر میخواهید مانند مسلمانان صدر اسلام پیروز شوید+عکس نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته جوانان و نوجوانان عازم راهیان نور را منتشر کرد. صفحه مجازی ریحانه بخشی از این بیانات را در قالب عکس نوشته ای تحت عنوان "اگر به حقانیت راه معتقد باشیم" به اشتراک گذاشته است.

در متن کامل این پست آمده است:

«نسل امروز؛ مستعدتر از نسل اول و مقتدرتر از دشمن

رهبرانقلاب در دیدار سال گذشته جوانان و نوجوانان عازم راهیان نور:
دشمنان انقلاب می‌دانستند صدام شخصیتی بود که زمینه‌ی ایجاد یک حرکت متکبرانه و ظالمانه در او وجود دارد. در هنگام انقلاب صدام رئیس‌جمهور عراق نبود؛ آن‌ها ترتیبات را جوری دادند که صدام رئیس‌جمهور شود تا او را وادار به حمله‌ی نظامی به ایران کنند.

شوروی هم که ضد آمریکا بود در این قضیه همراه آمریکا شد؛ چون شوروی تعداد زیادی جمهوری مسلمان داشت و انقلاب اسلامی موجب می‌شد آن جمهوری‌ها به فکر هویت اسلامی خود بیفتند.
همین کشور فرانسه پیشرفته‌ترین هواپیماها و بالگردهای خود را به صدام داد.
همین کشور آلمان مواد شیمیایی سمی را در اختیار رژیم صدام گذاشت تا در جنگ استفاده کند.
دشمنان می‌خواستند که وقتی نوبت به [نسل] شماها -۱۸ساله‌ها و ۲۵ساله‌ها- می‌رسد و نسل شما روی کار می‌آید، از اسلام و انقلاب هیچ خبری نباشد و آمریکایی‌ها بر همه‌چیز این کشور مسلط باشند.
اما نتیجه این شده که در میان این نسل کسانی هستند که استعداد رشد و شکوفایی‌شان از #نسل_اول بیشتر است و اقتدارشان هم از دشمن خبیث بیشتر است؛ و بلاشک اگر آن روز جوانان ما توانستند دشمن را به عقب برانند، امروز این #جوانان به‌مراتب برای عقب راندن دشمن آماده‌ترند. ۹۶/۱۲/۱۹»

در ادامه میتوانید بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در قالب یک عکس نوشته مشاهده فرمایید.

اگر میخواهید مانند مسلمانان صدر اسلام پیروز شوید+عکس نوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل امروز؛ مستعدتر از نسل اول و مقتدرتر از دشمن +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..