تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکندری از دانشگاه آزاد به هیئت موسس رفت

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  صالح اسکندری رئیس سابق مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود خبر از پذیرش مسئولیت قائم مقام دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی داد.

«حسب توصیه ها و تماس های مکرر جمعی از دلسوزان به منظور استمرار پویش تحول در دانشگاه آزاد اسلامی طی دو سال گذشته که به حق رسانه های دانشگاه، چاپ و انتشارات در آن پیش قراول بودند.

پیشنهاد برادر فاضلم جناب آقای مهندس موید را برای تصدی مسئولیت قائم مقام دبیرکل هیات موسس و دبیرخانه هیات موسس به عنوان اتاق کنترل و نظارت راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفتم. انشاالله خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه و مخلصانه با دعای خیر شما عزیزان را نصیب بنده فرماید.»

اسکندری از دانشگاه آزاد به هیئت موسس رفت

انتهای پیام/

مسئولیت جدید صالح اسکندری در دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکندری از دانشگاه آزاد به هیئت موسس رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..