تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشت‌وگذاری چند دقیقه‌ای در شهرک راه‌آهن و قیمت املاک این شهرک در سایت دیوار

به همین دلیل هم از نظر دسترسی به مراکز بهداشتی درمانی، وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز فرهنگی و ... در مقایسه با دیگر پروژه‌های غرب تهران موفق‌تر بوده است. این عوامل موجب شده این محله به گزینه شماره یک بیشتر کسانی که به اقامت در منطقه 22 می‌اندیشند، تبدیل شود. در سایت دیوار نیز شهرک راه آهن آگهی‌های خرید، فروش، رهن و اجاره بسیار زیادی دارد. البته باید دقت داشته باشید هنگام جست‌وجو در این سایت، آگهی‌های شهرک گلستان را هم وارد کنید چون نام دیگر راه آهن، شهرک گلستان است.

شهرک گلستان یا همان راه آهن را در قسمت شمالی، همت غرب و در قسمت جنوبی، پارک جنگلی چیتگر احاطه کرده  است. همچنین در قسمت شرقی و غربی این شهرک، آزادگان شمال و میدان ساحل( به ترتیب) قرار گرفته‌اند. بنابراین آنطور که از شواهد امر پیداست، شهرک گلستان  از نظر دسترسی به خیابان‌های اصلی پایتخت موقعیت نسبتا مطلوبی دارد. چنانچه وسیله نقلیه شخصی ندارید هیچ جای نگرانی نیست؛ مترو چیتگر و اتوبوس‌های دهکده المپیک و شهرک شهید باقری در همسایگی گلستان قرار دارد.

 شهرک راه‌آهن در ابتدا یک بافت ویلایی داشت و به همین جهت خانه‌های ویلایی همچنان در اینجا پیدا می‌شود. برای مثال در سایت دیوار خرید خانه در شهرک راه آهن (گلستان) چندین آگهی را به خود اختصاص داده‌اند. در یک مورد خانه‌ای 208 متری به همراه سه اتاق خواب و یک طبقه و نیم به قیمت دو میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما دلیل اصلی که شهرک راه آهن را در مرکز توجهات قرار داد، آب و هوای دلنشین آن بود؛ آن هم به یمن نزدیکی به دریاچه خلیج فارس، آبشار تهران و از همه مهم‌تر پارک جنگلی چیتگر. شهرک راه آهن چند خیابان اصلی دارد که قیمت خانه در آن‌ها بیشتر است، مثل خیابان امیرکبیر، بلوار گل‌ها، یاس، بنفشه، سروستان و قائم...شهرک راه‌ آهن مانند دیگر محله‌های مهم و اصلی تهران، سرای محله دارد. همچنین چندین فرهنگسرا در این شهرک مستقر شده‌اند. درمانگاه امام‌رضا، درمانگاه گلچین، درمانگاه نسیم، درمانگاه رازی و درمانگاه تختی چند مرکز خدمات درمانی شهرک گلستان محسوب می‌شود که اکثر آن‌ها در بلوار امیرکبیر و گل‌ها پراکنده شده‌اند. از معرفی بوستان‌های متعدد و مراکز ورزشی این شهرک می‌گذریم تا خودتان به چشم ببینید.

قیمت آپارتمان‌های شهرک گلستان ظاهرا از متری 7 میلیون تومان شروع می‌شوند. مثلا در یکی از آگهی‌های سایت دیوار آپارتمانی 134 متری در مجتمع گلستان، سه خوابه و در مجاورت آبشار تهران 978 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ملک 10 ساله است. اما به نظر می‌رسد گران‌ترین آپارتمان‌های شهرک گلستان، حدودا متری 12 تا 13 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده باشند. مثلا در این سایت فروش آپارتمان در شهرک راه آهن، 112 متری، دو خوابه، نوساز و با امکاناتی مانند سه لاین آسانسور، سالن اجتماعات، مهد کودک، فروشگاه اختصاصی برج و با دسترسی نزدیک به مراکز خرید بام‌لند، ایران‌مال و ایستگاه مترو چیتگر و ایران خودرو یک میلیارد و 400 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ یعنی هر متر آن 12 میلیون و 500 هزار تومان می‌ارزد.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشت‌وگذاری چند دقیقه‌ای در شهرک راه‌آهن و قیمت املاک این شهرک در سایت دیوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..