تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا از قدرت گرفتن کشورهای دیگر هراس دارد!

از انرژی هسته‌ای ایران تا فناوری اینترنت پرسرعت 5G چین؛

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان اطلاعات آلمان با نام اختصاری BND به تازگی اعلام کرده است که هوآوی شریک قابل اعتمادی نیست و نباید بخشی از توسعه شبکه 5G این کشور باشد. BND این مسئله را بر اساس حوادث امنیتی که در گذشته اتفاق افتاده، در نظر گرفته است. قبلاً، سازمان اطلاعات نروژ نگرانی‌های مشابهی را مطرح کرده و دانمارک نیز با او هم عقیده بود.

البته کاملا واضح است که بزرگترین فشار از سوی ایالات متحده آمریکا بر این شرکت وارد می‌شود. سفارت ایالات متحده آمریکا در برلین هشدار داده است که شبکه 5G به طور بالقوه آسیب پذیر خواهد بود و این مسئله می‌تواند آینده به اشتراک گذاری اطلاعات بین دو کشور را در معرض خطر قرار دهد.

نگرانی اصلی این کشور‌ها این است که هوآوی در سخت افزارش قطعه‌ای به کار برده باشد که به وسیله آن دولت چین بتواند اطلاعات کاربران را جمع آوری کرده و مورد استفاده قرار دهد. این اتهامی است که هوآوی آن را انکار می‌کند. این شرکت حتی از دولت ایالات متحده آمریکا برای ممنوعیت این سرویس و آسیب رساندن به شهرت خود شکایت دارد.

به هر حال BnetzA، سازمان نظارتی ارتباطات راه دور آلمان به زودی در تاریخ ۱۹ مارس مزایده برای اپراتور 5G را آغاز می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که مطبوعات منتشر کرده‌اند، در این مزایده چهار اپراتور شرکت می‌کنند. نام این اپراتور‌ها Drillisch Netz، Telefonica، Deutsche Telekom (T-Mobile) و Vodafone است.

در مجموع ۴۲۰ مگاهرتز از باند‌های ۲ و ۳.۶ گیگاهرتزی مورد مزایده قرار خواهد گرفت. با این حال، عدم اطمینان در مورد اینکه چه کسی سخت افزار این فناوری را ارائه می‌دهد، باعث تأخیر در اجرای این مزایده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

آیا آلمان فناوری 5G در گوشی‌های هوآوی حمایت می‌کند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا از قدرت گرفتن کشورهای دیگر هراس دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..