تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار هواداران نساجی علیه استقلالی ها

درحالی‌که دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، نماینده هیأت فوتبال تا ساعت ۱۸:۴۰ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده است.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس: درحالی‌که دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، نماینده هیأت فوتبال تا ساعت ۱۸:۴۰ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده است. این درحالی است که هر دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و معمولا در فاصله ۹۰ دقیقه به آغاز بازی، لیست بازیکنان دو تیم تحویل نمایندگان رسانه‌ها، ناظر مسابقه و سرمربیان دو تیم قرار می‌گیرد.

* تا ۲۰ دقیقه قبل از بازی هنوز نماینده‌ای از هیأت فوتبال در ورزشگاه آزادی حاضر نشده و مسئول این کار نیز در جایگاه خود مستقر نشده است.

* برخلاف بازی سال گذشته استقلال و نساجی که در جام حذفی برگزار شد و حدود ۲۰ هزار هوادار نساجی از مازندران آمده بودند، امروز تنها ۴ هزار هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر هستند. همچنین حدود ۶ هزار هوادار استقلال نیز با حضور در استادیوم آزادی تیم خود را تشویق می‌کنند.

* طرفداران تیم استقلال بار‌ها و بار‌ها فرهاد مجیدی و شفر را مورد تشویق قرار داده و این دو نفر در حین گرم کردن بازیکنان تیمشان به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

* هواداران یکدست قرمزپوش نساجی قبل از شروع مسابقه، تیم خود را به شدت تشویق کرده و علیه استقلالی‌ها شعار دادند.

* پیش از شروع بازی از محمود فکری و رضا رجبی نیز تقدیر به عمل آمد.

* مزدک میرزایی گزارشگر مسابقه امروز دوان دوان از پله‌ها خود را به جایگاه ویژه رساند که در این بین تعداد از هواداران استقلال او را پرسپولیسی خطاب کردند.

* جرج ولسیانی هافبک گرجستانی تیم نساجی در بین طرفداران این تیم دیدار تیمش را نظاره خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار هواداران نساجی علیه استقلالی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..