تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستای آویهنگ کردستان میزبان جشنواره ملی قلم روستا

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید رستمی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نخستین جشنواره قلم روستا در روستای آویهنگ گفت: جشنواره کشوری قلم روستا با حضور خالقان آثار مکتوب و نویسندگان توانا در حیطه روستا در روستای ٱویهنگ بخش کلاترزان سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره آثار چاپ شده در حوزه علوم انسانی (ادبیات)، علوم و معارف دینی و هنر (شامل شعر، داستان، رمان، ضرب المثل ­ها، متل ها، قصه­ ها و افسانه­ ها، لُغز و چیستان و معماها، لطیفه­ ها) پذیرفته شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: آثاری در قالب نظم و نثر نیز به یکی از زبان‌های فارسی، آذری، عربی، بلوچی، کُردی و دیگر گویش‌های وابسته به یکی از زبان‌های بومی ایران زمین در این جشنواره پذیرفته شده است.

رستمی به نقش تاثیرگذار روستاییان به عنوان یکی از حافظان استقلال، امنیت و فرهنگ این مرز و بوم اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره در یک روستا در جهت حفظ و گسترش مواریث فرهنگی این سرزمین پیش بینی شده است و با هماهنگی انجام شده روستای آویهنگ بخش کلاترزان سنندج در دهه اول فرودین ٩٨ میزبان این جشنواره خواهد بود.

دبیر اجرایی این جشنواره کشوری نیز اظهار کرد: آویهنگ با توجه به آلمان‌های که دارد و وجود پتانسل‌های فراوان فرهنگی، تاریخی و گردشگری بهترین روستا خواهد بود که شرایط و ظرفیت قلم روستا را پذیرا باشد.

صباح حسنی ضمن حمایت از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و بخشدار کلاترزان گفت: انشالله با برنامه ریزی هم بتوانیم به روستا خدمتی کرده باشیم و هم نماینده خوب روستا باشیم.

انتهای پیام/ع

جشنوارە کشوری قلم روستا در روستای ٱویهنگ برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستای آویهنگ کردستان میزبان جشنواره ملی قلم روستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..