تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلام‌ستیزی و ترویج تبعیض و خشونت علیه مسلمانان، یک اقدام جریانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:حمله تروریستی به نمازگزاران در نیوزیلند که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مسلمانان گردید، اوج رذالت و خباثت جریانات ضد اسلامی و نژادپرست غربی را بار دیگر افشا کرد. اسلام‌ستیزی و ترویج تبعیض و خشونت علیه مسلمانان، نه یک اقدام فردی بلکه یک اقدام جریانی است که سال‌ها در رسانه‌های غربی علیه مسلمانان طراحی و اجرایی می‌شود.

ذهن بیمار و خبیث تروریست‌ها، در سیستم فرهنگ ضد اسلامی غرب و با هدایت سرویس‌های امنیتی استکبار شستشو داده شده و این شرارت‌ها که یک روز از آستین تکفیری‌های داعش خارج می‌شود و یک روز هم از آستین نژادپرستان ضد اسلام، بی‌شک حقیقت اندیشه مادی و غیر توحیدی غرب را آشکارتر می‌کند.

غرب و نظام سلطه چه در حمایت آشکار و پنهان از تکفیری‌های داعشی و چه در موج افکنی اسلام‌هراسی، آگاهانه به مبارزه با اسلام و رشد روز افزون اسلامی خواهی در جوامع غربی واردشده است و اقدام جنایت‌کارانه اخیر، بی‌شک ثمره‌ای از خباثت و عناد دین‌ستیزان مدعی صلح و دوستی است.

برخورد مزوّرانه و دوگانه غرب با تروریسم در این حادثه خون‌بار، بار دیگر خود را نشان داد. مدعیانی که فریاد مبارزه با تروریسم می‌زنند این جنایت بزرگ را تروریستی نمی‌دانند و سعی در ارائه تصویری دروغین از ماهیت آن دارند. اما حقیقت آن است که افکار عمومی آزادگان جهان چهره بزک‌کرده حامیان تروریسم را شناخته است و چهره تزویر سال‌هاست که رسوا و بی‌آبرو شده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه خونین از دست داد ه‌اند، قاطعانه این جنایت ضدبشری و ضد اسلامی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد سرانجام، حقیقت اسلام قلل رفیع جهان را فتح خواهد کرد و اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی صهیونیسم بین‌الملل و استکبار هرگز نخواهد توانست نور پر فروغ دین و معنویت و اسلام عزیز را خاموش کند.

انتهای پیام/ح

حمله تروریستی در نیوزیلند اوج رذالت و خباثت ضد اسلامی را نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلام‌ستیزی و ترویج تبعیض و خشونت علیه مسلمانان، یک اقدام جریانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..