تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم داران تازه نفس سری P هوآوی در راه بازارهای جهانی

در سال ۲۰۱۸، شرکت هوآوی بیش از دویست میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساند تا یک‌سوم از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست بگیرد

نمی‌شود نام هوآوی را آورد و گوشی‌های پرچم‌دار سری P این شرکت اشاره نکرد. گوشی‌های سری P هوآوی، به عنوان گوشی‌های هوشمند رده‌بالا و پرچم دار در حوزه عکاسی موبایل، بین عکاسان حرفه ای به خوبی محبوب شده‌اند.

گوشی های این سری با داشتن مدلی مانند P6 به عنوان نازک‌ترین گوشی هوشمند جهان، P8 به عنوان یکی از اولین پرچم داران تمام‌فلزی و P10 با تنوع رنگی فوق العاده و لنز های لایکا سابقه خوبی را در ذهن مشتریان جوان علاقمند عکاسی با موبایل ثبت کرده اند.

از نظر قابلیت‌های عکاسی، گوشی هوشمند HUAWEI P20 با ترکیب بهترین فناوری‌های اسلاف خود توانسته استاندارد جدیدی برای دوربین‌های پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند تعریف کند؛ قابلیت‌هایی از قبیل دوربین‌های تک‌رنگ (مونوکروم) در گوشی HUAWEI P9 و قدرت HUAWEI P10 در عکاسی پرتره تنها گوشه‌ای از این ویژگی‌هاست. از آن طرف فناوری های لایکا و فناوری هوش مصنوعی به این موارد اضافه شده است. در آخر هم طراحی چشمگیر و چیدمان دوربین سه‌گانه در پشت گوشی P20 باعث شده این موفقیت در سال 2018 به دست بیاید.

اما اکنون پس از گذشت یک سال، مصرف‌کنندگان انتظار دارند گوشی جدیدی که از سری P معرفی می‌شود، قابلیت‌های عکاسی بهتری داشته باشد.
اکنون گفته می‌شود که قرار است به‌زودی تازه‌ترین محصولات از گوشی‌های سری P شرکت هوآوی با عنوان Huawei P30 معرفی شوند؛ گوشی های هوشمندی که طراحی فاخری دارد و باب میل کاربران شیک‌پوش و شیک‌پسند خواهد بود. ولی گوشی های Huawei P30، به جز این‌که پس از گوشی P20، سری گوشی‌های HUAWEI P را تکمیل‌تر خواهد کرد، چه غافلگیری‌های دیگری برای ما خواهند داشت؟

دوربینی با قابلیت‌های جدید


گوشی‌های هوشمند رفته‌رفته قدرتمندتر شده‌اند و فناوری‌های آن‌ها پیشرفت کرده است. این دستگاه‌ها دیگر فقط گوشی‌هایی هوشمند با قابلیت برقراری تماس صوتی یا تصویری نیستند و ظرفیت‌ها و امکانات عکاسی‌شان بیشتر و بیشتر شده است. با افزایش نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تمرکز بر تقویت قابلیت‌های دوربین‌های عکاسی این گوشی‌ها را افزایش داده‌اند و در این گوشی‌ها، امکانات و قابلیت‌هایی از جمله ویژگی عکاسی پرتره، جلوه بوکه، لنزهای اولترا واید یا زاویه باز، عکاسی در شب و بسیاری ویژگی‌های دیگر توسعه یافته است. افزون بر این، نیاز به عکس‌هایی با کیفیت بالاتر، بیشتر و بیشتر می‌شود. روی هم رفته می‌توان گفت پیشرفت کلی این فناوری برای همه آشکار و واضح است.

از زمانی که گوشی HUAWEI P20 در صدر فهرست DxOMark قرار گرفت و عنوان بهترین گوشی جهان از نظر قابلیت‌های عکاسی را از آن خود کرد، انتظارات کاربران از کیفیت دوربین گوشی‌های سری P هوآوی افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۹، گوشی‌سازان دیگر از طراحی دوربین سه‌گانه هوآوی تقلید کرده‌اند و به این ترتیب دور از انتظار نیست که گوشی های جدید سری HUAWEI P30 با دوربینی با لنزهای چند گانه و واید عرضه شوند. البته هنوز معلوم نیست تکیه اصلی دوربین‌های این گوشی بر چه عملکردی (عکاسی پرتره، رنگ بهتر، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی یا قابلیت‌های دیگر) خواهد بود. اما چیزی که معلوم است این است که پیشرفت قابلیت‌های عکاسی و بهینه‌سازی دوربین گوشی HUAWEI P30  کاربران را ناامید نخواهد کرد.

تجربه کاربری از چشم هوآوی دور نمی‌ماند


اگر قابلیت‌های دوربین عکاسی شاخصی کلیدی برای گوشی‌های هوشمند باشد، عملکرد این گوشی‌ها باید بالاترین اولویت در نظر گرفته شود. مدت‌ها بود که تمام صنعت گوشی هوشمند بر عملکرد پردازنده و نتایج آزمایش‌های آن تاکید داشت و مصرف‌کنندگان هم همین روند را دنبال می‌کردند. ولی تجربه کاربری واقعی نادیده مانده بود. اما این مسیری نبود که هوآوی بخواهد دنبال کند.

گوشی های سری HUAWEI P30 به عنوان پرچم‌داران جدید سری گوشی‌های P، از تراشه Kirin 710 استفاده می‌کند، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد و به سیستم‌عامل جدید EMUI 9.0.1 مجهز است. روی هم رفته، مشخصات فنی این گوشی به‌گونه‌ای است که کاملا می‌تواند از عهده اپلیکیشن‌های پرکاربرد و بازی‌های سنگین بر بیاید. فناوری‌هایی مانند GPU Turbo و هوش مصنوعی هم به HUAWEI P30  کمک می‌کند تا تجربه‌ای عالی (و هوشمندتر از همیشه) در اختیار کاربر بگذارد.

سری گوشی‌های پرچم‌دار HUAWEI P از نظر تجربه کاربری شهرت خوبی دارند. هوآوی با ادامه دادن این فلسفه، پرچم‌داران جدید خود را با عنوان HUAWEI P30  در 6 ام فروردین ماه عرضه می کند. از طرف دیگر، یک محصول خوب می‌تواند اطمینان کاربران را هم جلب کند؛ کاربرانی که امکانات و قابلیت‌های گوشی هوشمند برای ایشان تعیین‌کننده است. هوآوی گوشی هایP30  را با سخت‌افزار پرقدرت و باکیفیت و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری تقویت کرده است تا این گوشی شاهکاری برای جوانان و خوش‌سلیقه‌ها باشد.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: HUAWEI




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم داران تازه نفس سری P هوآوی در راه بازارهای جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..