تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت استفاده از ترکیب تجربه و سنت در کنار تحصیل

، وحید تعقیبی کارشناس و فعال اقتصادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایران زمین، با بیان اینکه همیشه در مشهد جای خالی چنین نمایشگاهی که ویژه

باشد احساس می‌شد، گفت: این نمایشگاه، نمایشگاه خوب و جدیدی است که هنر بانوان، زیبایی آن را دوچندان کرده است.


وی افزود: بانوان همیشه و در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشته اند. در زمان دفاع مقدس نیز اگر زنان در پشت جبهه‌های دفاع مقدس نبودند شاید پیروزی محقق نمی‌شد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: اکنون که کشور در جنگ اقتصادی است دوباره بانوان به میدان آمده‌اند و فعالیت‌های خود را از خانه به نمایشگاه رسانده‌اند که جای تقدیر دارد.

تعقیبی با تاکید بر اینکه باید دیدگاه خود و جامعه را در رابطه با بانوان تغییر دهیم تصریح کرد: این دیدگاه که در زمان نیاز به سراغ بانوان برویم و دیگر آن‌ها را گوشه نشین کنیم را باید تغییر داد، همانطور که این نمایشگاه با بها دادن به این قشر از جامعه مجدد آن‌ها را به عرصه کشانده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان، محصولات آن را عالی برشمرد و بیان کرد: این نمایشگاه محصولات زیاد و خوبی دارد که از سراسر شهر‌های کشور بانوان با ذکاوت‌های خوبشان آن‌ها را تولید کرده‌اند چرا که آنهابه لحاظ زیبایی شناسی از آقایان جلوتر هستند.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان در ادامه با تاکید بر رفع موانع حضور زنان در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: در دین مبین اسلام بر فعالیت‌های زنان اشاره شده لذا مسئولان ما باید با توجه به این مهم، زمینه فعالیت‌های بیشتر بانوان را فراهم کنند.

تعقیبی همچنین یکی از عوامل اصلی برای جذب مشتری در داخل و خارج از کشور را تبلیغات عنوان کرد و افزود: باید بدانیم اکثر افرادی که در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کنند، بانوان هستند.

وی در ادامه بر ضرورت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جهت بالا بردن تجربه فعالیت‌هایشان تاکید کرد و گفت: تجربه و سنت را باید در کنار آموزش قرار داد تا پیشرفت حاصل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت استفاده از ترکیب تجربه و سنت در کنار تحصیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..