تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی بدون تغییر کاربری اراضی صورت بگیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنورنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت: واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی باید بدون تغییر کاربری اراضی صورت بگیرد.

وی با انتقاد از طرح جمع‌آوری و تجمیع دفاتر کمیته امداد در بخش‌های استان افزود: با توجه به مراجعات مکرر و نیاز‌های مستمر مددجویان، جمع‌آوری دفاتر منطقه‌ای و تجمیع آن‌ها امر سنجیده نبوده و مشکلات دیگری را برای اهالی روستا‌های قم ایجاد کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مراجعات مردم به کمیته امداد برای تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۱۰۰ درصد در بخش‌ها و روستا‌های استان افزایش پیداکرده و از این منظر جمع‌آوری دفاتر منطقه‌ای مشکلات اقتصادی و رفت‌وآمد مددجویان را بیش از گذشته تشدید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای حفظ کرامت انسانی مددجویان، آموزش‌وپرورش، ائمه جماعات و برخی خیرین باید وارد کارشده و با شناسایی افراد نیازمند، امر کمک‌رسانی را در حجم بیشتر و در شکل بهتری انجام دهند.

ذوالنور یادآورشد: طرح کلی کمیته امداد قم در جایگزینی دفاتر منطقه‌ای با شناسایی و معرفی نیازمندان برای دریافت کمک‌های پایدار و توانمندسازی مددجویان درمجموع امر سنجیده‌ای بوده که باید به‌صورت پایلوت و ۶ ماهه انجام بگیرد و بعد از اتمام آن نسبت به ادامه یا بازگشت به روال سابق تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به برخی از چالش‌های احداث نیروگاه‌های خورشیدی در قم اضافه کرد: واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی باید در مسیر خطوط انتقال قرارگرفته و از طرف دیگر نیز مشکلی در زمینه توسعه کشاورزی به وجود نیاورد.

ذوالنور با اشاره به کمبود آرامستان در قم ابراز کرد: اگر آرامستان و بقعه متبرکه‌ای برای دفن اموات وقف‌شده امکان دریافت پول توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه نیست، مسئولان استان در صورت اثبات این مسئله با هرگونه دریافت مبلغی توسط برخی ادارات سو استفاده گر مقابله کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:در مسئله سرمایه‌گذاری برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی، زمین واگذارشده باید به‌صورت مطلق به دولت تعلق داشته باشد تا از این طریق از تغییر کاربری آن جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ ح

واگذاری اراضی برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در قم بدون تغییر کاربری زمین انجام شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری زمین برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی بدون تغییر کاربری اراضی صورت بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..