تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی،باید مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد/دیدار آیت‌الله نوری همدانی با آیت‌الله صافی گلپایگانی

در این دیدار دومرجع تقلید یادآورشدند:امروز وظیفه علما و حوزه از گذشته بیشتر است و باید با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی، مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با حضور در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد در باره مسایل مهم حوزه و فعالیت‌های گروه‌های منحرف و عرفان‌های کاذب بحث و‌گفت‌وگو شد.

این دو مرجع تقلید، وظیفه بزرگ حوزه‌های علمیه را پاسخ به شبهات و انحرافات فکری دانسته و تاکید کردند که راه علما و فقهای نامدار شیعه که در تمام جهات دینی، جهاد واقعی داشته و از مرزهای عقیدتی مذهب دفاع کرده‌اند، باید ادامه یابد و فضلا و طلاب حوزه همیشه برای پاسداری از احکام و تبلیغ معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام آماده باشند.

همچنین در این دیدار یادآورشد: امروز وظیفه علما و حوزه از گذشته بیشتر است و باید با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی، مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ح

آیت‌الله نوری همدانی با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با استفاده از امکانات جدید فضای مجازی،باید مبانی بلند تشیع را به همگان ابلاغ کرد/دیدار آیت‌الله نوری همدانی با آیت‌الله صافی گلپایگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..