تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه برخورد ماموران پلیس راه با مردم رصد می‌شود/ افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم تردد به صورت سالیانه در استان قزوین

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1397/12/25 شناسه خبر: 1468421

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در سال جدید دوربین‌هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد و هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، را مورد پایش و رصد قرار می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مهدی حاجیان در رزمایش ترافیکی نوروز سال ۹۸ که ظهر امروز در پلیس راه آزاد راه قزوین _رشت برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه قزوین امسال با هماهنگی تمام دستگاه‌‌های امدادی و خدمات رسان توانست رتبه برتر را در حوزه راه کسب کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: تعامل بین دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان نشان دهنده پویایی یک سیستم است و این نشان می‌دهد که خدمات رسانی به تنهایی و از سوی یک دستگاه امکان پذیر نیست و همه دستگاه‌ها باید در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اطاعت از قانون یکی از اساسی‌ترین موارد در حوزه‌های پلیس راه است، گفت: اجرای قانون توسط پلیس موجب اطاعت پذیری مردم خواهد شد و همچنین  احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب ایجاد جامعه منظم و پویا می‌شود.

حاجیان ادامه داد: امسال مجموعه پلیس راه به سمت سیستمی بودن پیش رفته و در حال حاضر تمام خودروها به سامانه جی پی اس وصل هستند که رصد و پایش خودرو ها را نمایش می‌دهد .

این مقام انتظامی ادامه داد: در سال جدید در نظر داریم علاوه بر تجهیز خودورهای پلیس به سیستم جی پی اس؛ دوربین‌هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد که هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، را مورد پایش و رصد قرار می‌دهیم که این امر در راستای احترام به حقوق شهروندی اجرا شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارکرد:امیدواریم در سال جدید با تدابیر فرماندهی انتطامی استان در راستای پایش و کنترل ارتباطات بتوانیم مدال خدمتگزاری به هموطنان نوروزی را کسب کنیم.

حاجیان در پایان گفت: مردم واقف هستند که مجموعه پلیس زمانی که مردم در تعطیلات بسر می برند در حال خدمت رسانی به مردم هستند و امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان امسال نیز بتوانیم عملکرد خوبی را ارائه دهیم.

” قزوین شاداب نزدیکترین مقصد” شعار نوروز امسال است

علی فرخزاد در ادامه ابراز کرد: طی یک ماهه اخیر تمام جلسات و موضوعات استان با رویکرد برنامه‌‌ریزی برای سفرهای نوروزی در غالب شورای ترافیک، کمیته ایمنی و ساماندهی مساجد صورت گرفته است .

معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به ” قزوین شاداب نزدیکترین مقصد” به عنوان شعار سال جدید برای استان افزود: امسال پاکیزگی استان قزوین را به عنوان شعار سال دنبال می‌کنیم  و در این راستا ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه را به عنوان نهضت پاکیزگی و خانه تکانی طبیعت نامگذاری کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدید رییس محیط زیست کشور اذعان داشتند راه‌های قزوین از پاکیزه‌ترین راه‌های استان کشور است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال بحث روشنایی  و درختکاری ۱۵ کیلومتر از مسیر آزاده راه قزوین-زنجان و ۹ کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت با همکاری و مشارکت سازمان حمل و نقل و منابع طبیعی و راهداری صورت گرفت که اتفاق بسیار خوبی بود.

فرخزاد افزود: با استفاده از ظرفیت‌هایی که در استان وجود داشت توانستیم این گام را برداریم که می‌تواند نقش مثبتی در نگهداری راه خصوصا در کولاک و برف داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: برای اینکه بتوانیم قزوین را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم  تا احساس امنیت را برای هموطنان در راه‌های استان ایجاد کنیم.

وی افزود: کاهش آمار سوانح جاده‌ای حاصل برنامه‌ریزی‌ها و تلاش همه جانبه پلیس و دستگاه‌های امدادی است که با تلاش و همکاری بیشتر می‌توانیم این آمار را نزدیک به صفر برسانیم.

این مسئول بیان کرد: در حوزه گردشگری سعی کردیم تدابیر لازم را در راستای معرفی استان، راهنمایی گردشگران اتخاذ کنیم و امسال در نمایشگاه گردشگری که در تهران داشتیم استان قزوین تقریبا به عنوان بهترین غرفه ارائه شده از سوی تمام استان‌ها بود که نشان از هماهنگی و وحدت بین مدیران است.

معاون عمرانی استانداری قزوین ضمن تشکر از تمام عوال اجرایی گفت: امیداواریم که امسال بتوانیم نورز بدون خطر و بدون حادثه‌ای را داشته باشیم.

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم تردد به صورت سالیانه در استان قزوین

در ادامه محمد قاسمی ضمن اشاره به تلاش همه جانبه پلیس و دستگاه‌های امدادی اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی و پلیس در ایام تعطیل که تمام مردم در کنار خانواده به سر می‌برند برای خدمات رسانی به مردم حضور دارند.

دادستان قزوین افزود: هماهنگی و الگویی که از سوی پلیس و همه سازمان و دستگاه‌های خدمات رسان در استان وجود دارد موجب شده که چندین سال پیاپی آمار خسارت وصدمات تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند بنابراین هرچه این تعامل بیشتر باشد می‌توانیم شاهد صدمات و خسارات بیشتری در جامعه باشیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۱۵  درصدی حجم تردد به صورت سالیانه گفت: باتوجه به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان می‌توانیم با اقدامات به موقع و ارائه خدمات مناسب خاطرات خوشی را برای مسافران رقم بزنیم.

این مقام قضایی بیان کرد: امروز به سبب پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای در کنار هم جمع شدیم تا قبل از وقوع حادثه در اسرع وقت خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم و مسلم است اگر اقدامات به موقع انجام شود ما شاهد کاهش آمار صدمات و تلفات جاده‌ای خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به  بحث قانون مداری گفت: اگرمردم و مسئولین در جایگاه مجریان و ناظران، قوانین را به موقع عمل کنند حتما تاثیر مثبتی در کاهش حوادث و ایجاد امنیت خواهد داشت.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه برخورد ماموران پلیس راه با مردم رصد می‌شود/ افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم تردد به صورت سالیانه در استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..