تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب پرسپولیس در بازی با سپید رود اعلام شد

از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان پایتخت برابر تیم سپیدرود رشت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس : برانکو ایوانکوویچ پس از جلسه فنی با سرخپوشان، ترکیب پرسپولیس برابر سپیدرود از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) را به شرح زیر اعلام کرد:

ترکیب پرسپولیس در بازی با سپید رود اعلام شد
بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود از ساعت 16:30 دقیقه امروز شنبه بیست و پنجم اسفند ماه 1397 با قضاوت حسین زرگر، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب پرسپولیس در بازی با سپید رود اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..