تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ومعلم» با قیمت ۲۷۰۰ ریالی هر سهم به تابلو بازار دوم فرابورس آمد

فرابورس ایران در نخستین روز از آخرین هفته کاری در سال ۱۳۹۷ شاهد عرضه اولیه ۵ درصد از سهام شرکت بیمه معلم در بازار دوم به عنوان سیزدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس بود که در جریان آن هر سهم این شرکت ۲۷۰۰ ریال کشف قیمت شد.

«ومعلم» با قیمت ۲۷۰۰ ریالی هر سهم به تابلو بازار دوم فرابورس آمد به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران ، امروز شنبه ۲۵ اسفندماه از کل سهام شرکت بیمه معلم که به تعداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم بود ۵ درصد آن به تعداد ۷۵ میلیون سهم روی تابلو فروش رفت که با مشارکت ۳۲۹ هزار و ۴۰۲ نفری خریداران روبه‌رو شد.

در این عرضه که دامنه قیمت از مبلغ ۲۶۰۰ ریال تا ۲۷۰۰ ریال تعیین شده بود، ۳۲۸ هزار و ۳۹۵ نفر در سقف دامنه قیمت اقدام به ثبت سفارش کردند و با کشف قیمت ۲۷۰۰ ریالی هر سهم «ومعلم» به هر کد حداکثر ۲۳۰ سهم تخصیص یافت.

در پنجاهمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه مدیرعامل شرکت بیمه معلم به ذکر تاریخچه‌ای از این شرکت پرداخته و گفت: بود: بیمه معلم با عنوان اولیه «شرکت بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری» در سال ۱۳۷۳ با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیت‌های صادراتی و ارائه پوشش‌های بیمه‌های اعتباری در مقابل ریسک‌های موجود تاسیس شد و در تیرماه سال ۱۳۸۶ پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید نام شرکت به «بیمه معلم» تغییر یافت.

تحسیری با بیان اینکه شرکت توانست به تدریج دامنه فعالیت‌های خود را توسعه داده و موفق به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمامی رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی و اتکائی شده است، افزود: در حال حاضر شرکت بیمه معلم در بازار بیمه کشور به عنوان قدیمی‌ترین شرکت بیمه خصوصی در عرضه تمامی خدمات بیمه‌ای فعال است و شمار زیادی از فعالان اقتصادی کشور و آحاد مردم از محصولات و خدمات این شرکت بهره می‌برند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ومعلم» با قیمت ۲۷۰۰ ریالی هر سهم به تابلو بازار دوم فرابورس آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..