تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلاحت‌زاده: اوکتاویو مثل کی‌روش است/ باید کمیته فنی ساحلی هرچه سریع‌تر تشکیل شود

فلاحت زاده: اوکتاویو آماده خوری کرد/ بهتر است کمیته فنی فوتبال ساحلی هرچه سریع‌تر تشکیل شودفرشاد فلاحت زاده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که یکی از عوامل مهم تشکیل رشته ورزشی فوتبال ساحلی در ایران بود در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نتیجه نگرفتن تیم ملی کشورمان و حذف ناباورانه از مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند گفت: حدود ۷ یا ۸ سال گذشته بازیکنانی در تیم ملی فوتبال ساحلی مانند عبدالهی، پیمان حسینی، فرید بلوک باشی، مسلم مسیگر و محمد احمدزاده استعدادشان توسط من و کریم مقدم کشف شد و آن‌ها در هر تورنمنتی که پا به میدان می‌گذاشتند، عالی ظاهر شدند. اما در حال حاضر برخی از آن‌ها پا به سن گذاشتند و یا در تیم ملی حضور ندارند. باید توجه داشت هنوز جانشینان مطمئنی برای این بازیکنان در تیم ملی نداریم.

مارکو اوکتاویو آماده خوری کرد

فلاحت زاده در مورد اوکتاویو سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: مارکو اوکتاویو را به فوتبال ساحلی آوردند به صرف اینکه خارجی‌ها بهتر نتیجه می‌گیرند، اما از نظر من مسائل پشت پرده در انتخاب و میدان دادن به اوکتاویو دخیل بود. مارکو مانند کارلوس کی روش، چیز جدیدی در چنته نداشت که در تیم ملی از آن رونمایی کند. اوکتاویو حتی زمانی که در چین سرمربی بود، افتخارات چندانی کسب نکرد و وقتی به ایران آمد تیمی را دست گرفت که حاصل چندین و چند سال تلاش دوست‌داران واقعی فوتبال ساحلی بود. در واقع او با در اختیار داشتن بازیکنان آماده، آماده خوری کرد.

بهتر است کمیته فنی فوتبال ساحلی هرچه سریع‌تر تشکیل شود

او تصریح کرد: چاره این است که هرچه سریع‌تر کمیته فنی با حضور پیشکسوتان به نام از جمله حسن زاده، مهران پور و داداش زاده تشکیل شود تا علاوه بر رونق استعدادیابی در سطح کشور، مسائل و مشکلات موجود در فوتبال ساحلی به صورت ریشه‌ای نیز کنکاش گردد.

بهانه لغو اردوی برزیل یعنی فرار از شکست

او ادامه داد: اگر همه کاسه کوزه‌ها را بر سر لغو اردوی تدارکاتی در برزیل بشکنیم در واقع می‌خواهیم از شکست فرار کنیم. ما قبلا هم تیمی داشتیم که بدون انجام حتی یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال ساحلی فرانسه‌ای می‌رفت که اسطوره فوتبال یعنی اریک کانتونا را در اختیار داشت، که اتفاقا جلوی این تیم‌ها نتیجه مطلوب را کسب می‌کرد.

در صورت نیاز به فوتبال ساحلی کمک می‌کنم

فلاحت زاده درمورد اینکه اگر روزی تیم ملی به حضور او در کنار بازیکنان نیاز پیدا کند افزود: بهتر است از افرادی مثل من که در فوتبال ساحلی عمر خود را صرف کردیم از طرف فدراسیون فوتبال یک سراغی گرفته شود. بعد از ۱۰ سال هنوز هیچ صحبتی از بزرگان فوتبال ساحلی نمی‌شود که این اتفاق باعث ناراحتی پیشکسوتان این رشته ورزشی شده است. اما هنوز هم اگر از من برای کمک در تیم دعوت شود بی شک برای تیم ملی هرکاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم چرا که این رشته ورزشی جزئی از خانواده من است.

بهتر است تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیشتر شود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به نتایج چند سال اخیر فوتبال ساحلی، توقع مردم از این رشته ورزشی به شدت بالا رفته است، بنابراین باتوجه به نزدیکی رقابت‌های المپیک ساحلی، بهتر است تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیشتر شود و به شرایط بازیکنان مصدوم بیشتر از قبل توجه گردد. برای برون رفت از این شرایط کاش کمی به فکر حضور پیشکسوتان در این رشته نیز بودیم.

فلاحت زاده در انتها از زحمات چند ساله پریا شهریاری در فوتبال ساحلی تشکر کرد و گفت: شهریاری اگر زمان من نیز حضور داشتند بی شک تعداد قهرمانی‌های ایران بیشتر از الان می‌بود.

بیشتر بخوانید:

ژاپن گربه سیاه ورزش ایران

درخشش داور ایرانی در رقابت‌های فوتبال ساحلی آسیا

احمدزاده: باخت مقابل عمان هرگز باعث تضعیف روحیه بازیکنان ما نخواهد شد

انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی پس از باخت ملی پوشان در تایلند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلاحت‌زاده: اوکتاویو مثل کی‌روش است/ باید کمیته فنی ساحلی هرچه سریع‌تر تشکیل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..