تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرادمند: استوکس مگر کریس رونالدو است؟

۸۴۲۹۲۸

۱۱۸۸ 

محمد حسین مرادمند مدافع تیم پدیده میگوید استوکس مگر کریستیانو رونالدو است که درجا آنقدر بپرد و سر بزند؟!

ورزش سه: محمد حسین مرادمند مدافع تیم پدیده راجع به دیدار این تیم با تراکتورسازی گفت: مقابل تراکتور خیلی خوب بودیم و باید بگویم که حقمان برد بود و نه حتی مساوی اما داور کاری کرد که باختیم.

او در پاسخ به این سوال که دقیقا به چه مسئله ای راجع به داور معترض هستند گفت: ببینید روی صحنه گل استوکس روی من خطا کرد. نگاه کنید او مگر کریستیانو رونالدو است که درجا آن همه بپرد؟ اگر آن طور بود که نمی‌گفتیم استوکس می‌گفتیم رونالدو! یک جور روی من خطا کرد که گردنم گرفت! داور وسط شاید ندیده باشد اما داور پشت خط که دید. پس ۵ داور در زمین چه کار می‌کنند؟!

وی افزود: البته ما یک پنالتی هم طلبکار هستیم. در یک صحنه اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به داور پشت دروازه توهین کردند و او به داور وسط گفت که اخراجشان کن اما داور ترسید و این کار را نکرد! من می‌خواهم به داوران بگویم که شهامت داشته باشید و سوت بزنید. ما نمی‌گذاریم حقمان را بخورند، اگر برنامه ریزی کرده اند که سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس بالای جدول باشد باید بگویم که ما نمی‌گذاریم، یکی از این ها باید حذف شوند و ما سهمیه بگیریم، ما با تلاش خودمان در زمین این کار را می‌کنیم.

مرادمند درباره وضعیت تیم پدیده هم اظهار داشت: ما از کورس عقب نیفتاده ایم. با استقلال و سپاهان در امام رضا بازی داریم و می‌توانیم آن ها را شکست دهیم، مطمئن باشید کوتاه نمی آییم. شما میگویید سهمیه اما من میگویم قهرمانی. حیف است امسال قهرمان نشویم چون ۷۰ درصد راه را رفته ایم.

مدافع پدیده راجع به شرایط مالی پدیده گفت: از زمان تغییر مالکیت اوضاع خیلی خوب شده و مالک جدید بیشتر از چیزی که قول داده بود پرداخت کرده. من میدانم آن ها برنامه ۱۰ ساله دارند و حتی اگر من نباشم هم میتوانم بگویم که مردم مشهد و جوانان این شهر با پدیده به آرزوهای خود می‌رسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرادمند: استوکس مگر کریس رونالدو است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..