تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتبی عبداللهی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران شد

مجتبی عبداللهی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبداللهی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم معارفه خود گفت: از اعتماد، حسن نیت و حسن ظن حجت الاسلام والمسلمین خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه سپاسگزارم و امیدوارم با کار و تلاش جهادی و انقلابی بتوانم پاسخ اعتماد و اطمینان وی را داده و در نهایت از این مسئولیت سربلند بیرون بیایم.

وی تصریح کرد: معتقدم آن‌هایی که در سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت داشته و تلاش می‌کنند و نیات واقفین را به درستی و با دقت انجام میدهند از بندگان صالح شایسته و برگزیده خداوند باشند.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران اظهار کرد: خدمت در امامزادگان و زیارتگاه‌ها در راستای نیت واقفین خیراندیش از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبداللهی گفت: مردم ایران اسلامی ولی نعمتان انقلاب بوده و هستند و مسئولان و کارمندان و خانواده‌های آن‌ها در سازمان اوقاف در حال خدمت به این مردم هستند.

وی افزود: روش مدیریتی بنده در طول سمت‌های مختلفی که در طول انقلاب اسلامی پذیرفته‌ام رفتار و کار‌های صادقانه، شفاف و جهادی بوده است ضمن اینکه رویه و مشی کاری، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است.

عبداللهی بیان کرد: تمام هم و غم خود را برای اجرای کار‌های محوله در اوقاف استان تهران بر اساس اسناد بالادستی و سیاست‌های اعلامی از سوی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و برپایه قوانین و مقررات به کار خواهم بست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران بیان کرد: هدف گذاری و ریل‌گذاری کار‌ها در آینده باید بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است پیش برود.

عبداللهی در پایان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد تحول در تمامی کار‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران خواهیم بود که باید در راستای تحولی که اخیرا حجت الاسلام خاموشی در سازمان اوقاف و امور خیریه به وجود آورده‌اند حرکت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتبی عبداللهی مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..