تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف روبی پیرزن ۸۲ ساله در دمای زیرصفردرجه! +فیلم

 برف روبی پیرزن 82 ساله در دمای زیرصفردرجه! + فیلم//////////////دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برف و سرمای شدید بخش‌هایی از ایالت‌های مختلف آمریکا را در بر گرفته و بسیاری از شهروندان این کشور را به ماندن در داخل خانه مجبور کرده است، برف روبی یک پیرزن سالخورده آمریکایی در هوای صفر درجه سوژه رسانه‌ها شده است.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است، «مارلین فیشر دونینگ» ۸۲ ساله را در حال برف روبی نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن سالخورده با کمک یک ماشین برف روب در حال برف روبی مقابل منزلش در منطقه «موسکگون» در ایالت میشیگان دیده می‌شود.

این ویدئو بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شد. مارلین که در داکوتای شمالی بزرگ شده است، در گفتگو با GMA گفت: «برخی از مردم فکر می‌کنند من دیوانه هستم. نه اینچنین نیست. در حالی که همه دوست دارند در محیط گرم باشند و کار دلخواه خود را انجام دهند، من نیز می‌خواهم در بیرون باشم.»

بنا بر گفته مارلین اگرچه انتشار تصاویر و عکس‌های او در اینترنت که او را در حال فعالیت و برف روبی در مقابل خانه اش نشان می‌داد، برایش جالب بود، اما او علاقه‌ای به قضاوت اکثر مردمی که ترجیح داده بودند در این هوای برفی در خانه هایشان بمانند، نداشت.

گفتنی است؛ ویدئوی برف روبی این زن ۸۲ ساله سالخورده اهل میشیگان در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک مادربزرگ آمریکایی حین گرفتن عکس روی یک تکه یخ شناور در جزایر کازان ژاپن خبرساز شده بود. این زن سالخورده که روی یک تکه یخ شناور در کنار ساحل دراز کشیده بود و در حال گرفتن چند عکس بود، ناگهان با رسیدن یک موج بزرگ به داخل دریا کشیده شد. سرانجام او با کمک گارد ساحلی نجات یافت.

انتهای پیام/

پیرزن ۸۲ ساله‌ای که عاشق سرما است!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف روبی پیرزن ۸۲ ساله در دمای زیرصفردرجه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..