تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسموتی زرشک و انار | آموزش روش تهیه اسموتی زرشک و انار خوشمزه

اسموتی زرشک و انار | آموزش روش تهیه اسموتی زرشک و انار خوشمزه

آموزش تهیه اسموتی زرشک با انار

اسموتی زرشک و انار بسیار خوشمزه و با خاصیت است و برای تهیه اسموتی زرشک باید نیم کیلو زرشک را تمیز کنید و درون 3 لیوان اب خیس کنید و به مدت 2 ساعت آن را کنار قرار دهید تا خیس بخورد.

مواد لازم اسموتی زرشک با انار شربت آلبالو 2 لیوان آب انار 2 لیوان آب زرشک 2 لیوان آب انگور سیاه نصف لیوان سرکه بالزامیک 2 قاشق غذاخوری نمک نصف قاشق چای خوری نعناع تازه 2 شاخه میخک 2 دانه چوب دارچین 2 دانه

اسموتی زرشک و انار | آموزش روش تهیه اسموتی زرشک و انار خوشمزه

طرز تهیه اسموتی زرشک با انار

برای تهیه این اسموتی خوشمزه و ترش باید زرشک ها را تمیر کنید و با سه لیوان آب به مدت دو ساعت بخیسانید.

پس از دو ساعت زرشک ها را از آب خارج کنید و در دستگاه غذاساز یا میکسر بریزید.

پس از له شدن زرشک ها آن ها را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به مدت 3 تا 4 دقیقه جوش بخورد و پس از این مرحله از صافی رد کنید.

آب زرشک به دست آمده را با شربت آلبالو، سرکه بالزامیک، دارچین، اب انار، آب انگور، میخک و نصف قاشق چای خوری نمک مخلوط کنید و درون لیوان مورد نظر سرو کنید و درون ان چند برگ تازه نعناع و مقداری شکر بریزید.

امیدواریم از ظعم اسموتی زرشک و انار لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسموتی زرشک و انار | آموزش روش تهیه اسموتی زرشک و انار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..