تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد و تاثیر بسزای آن در تقویت اخلاق اجتماعی جوامع

مسجد و تاثیر بسزای آن در تقویت اخلاق اجتماعی جوامعبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در بولوار شهید حججی مشهد گفت : شورای شهر و شهرداری نقش اصلی را در آبادانی شهر بر عهده دارند و در این راستا باید با ساخت پروژه‌هایی از این قبیل در راستای تقویت اخلاق و معنویت گام برداشته شود.


وی تصریح کرد: مساجد در تاریخ اسلام همواره به عنوان پایگاه‌های اخلاق و فضیلت مطرح بوده‌اند و توجه به ایجاد اینگونه بنا‌ها در شهر در راستای تداوم انقلاب است.


نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت : ایجاد این مسجد به آبادانی منطقه کمک خواهد کرد و خوشحالیم شهرداری سه برابر فضای مسجد تخریب شده را به ساخت بنای جدید اختصاص داده است.


علم الهدی افزود: همچنین قرار است در کنار این مسجد مجموعه‌ای تشکیلاتی برای فعالان مساجد استان‌های خراسان ایجاد شود.


انتهای پیام//آ. ف


نقش اصلی شورای شهر و شهرداری در آبادانی شهری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد و تاثیر بسزای آن در تقویت اخلاق اجتماعی جوامع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..