تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد مجهول الهویه &#15

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مجهول الهویه طی تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی و بیمه سلامت از پوشش بیمه بستری برخوردار می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، طاهر موهبتی در مراسم تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی و بیمه سلامت گفت: طی این تفاهم افراد مجهول الهویه از پوشش بیمه بستری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: افراد معلول، شیرخوار و افرادی نگهداری در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی که همگی مجهول الهویه هستند از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خاطرنشان کرد: از ردیف بودجه‌ای برای حمایت از این افراد استفاده‌ کرده‌ایم ولی بودجه اختصاصی نداشتیم ولی برای سال ۹۹ بودجه‌ای باید برای درمان افراد مجهول الهویه در نظر گیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد مجهول الهویه &#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..