تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستمیان: ریاست میراسماعیلی را به فال نیک می‌گیریم/ جوانگرایی باعث رشد و توسعه جودو می‌شود

رستمیان: ریاست میراسماعیلی را به فال نیک می گیریم/ جوانگرایی باعث رشد و توسعه جودو می شودمحمد حسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو و عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون اظهار کرد: من به میراسماعیلی و خانواده بزرگ جودو، جوجیستو و کوراش این انتخاب را تبریک می‌گویم و انتخاب میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون را به فال نیک می‌گیریم. ما در گذشته شاهد ابن بودیم که به جودو توجهی نمی‌شد و این رشته ورزشی به نوعی بچه سر راهی بود.

او ادامه داد: به هر حال ما انتظار داریم توجه بیشتری به جودو شود. در بازی‌های آسیایی و سنوات گذشته توجهی به ما نمی‌شد. شاید حمایت‌های معنوی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای جودو صورت گرفت، اما به رشته ورزشی جوجیستو توجهی نشد. ما خودمان از خانواده جودو هستیم و به طور حتم با این جوانگرایی که در این رشته ورزشی صورت گرفته است شاهد رشد و توسعه این ورزش در آینده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بیمه کوثر قهرمان مسابقات سوپرلیگ جودو شد

افزایش اوزان کوراش در بازی‌های آسیایی

درخشان به عنوان مشاور عالی فدراسیون جودو معرفی شد

انتهای پیام/  

اظهارات رستمیان درباره انتخابات فدراسیون جودو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستمیان: ریاست میراسماعیلی را به فال نیک می‌گیریم/ جوانگرایی باعث رشد و توسعه جودو می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..