تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داورزنی: برای رفع شائبه‌ها روند انتخابات جودو را رصد کردیم/ هیئت مدیره پرسپولیس در آینده معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو درباره انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون جودو اظهار کرد: بعد از ۲ - ۳ ماه که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد، امروز انتخابات برگزار شد. چند نفر ثبت نام کرده بودند و در نهایت انتخابات با حضور ۴ نامزد برگزار شد. میراسماعیلی توانست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد. در مجموع استان‌ها و اعضای مجمع جمع‌بندی کردند تا انسجامی را در جودو ایجاد کنند. انتظار ما از جودو بالاتر از وضع موجود است. در رشته‌های رزمی جز نام آوران آسیا و جهان هستیم، حتی در رشته‌های غیر ایرانی مانند تکواندو، کاراته ووشو هم شرایط خوبی داریم.

داورزنی: برای رفع شائبه‌ها روند انتخابات جودو را رصد کردیم/ هیئت مدیره پرسپولیس در آینده معرفی می‌شود

داورزنی درباره اینکه انتخابات جودو مهندسی شده بود، گفت: اینکه ما روند انتخابات را رصد می‌کنیم تا شائبه‌ای ایجاد نشود، وظیفه ما است. ما ۴ فدراسیون صنفی در مجموع داریم که رئیس، دبیر یا نایب رئیس آن‌ها باید در مجامع حضور پیدا کنند. مجامع عادی چندان چالشی نیست، اما مجامع انتخاباتی حرف و حدیث‌های زیادی به همراه دارد و به طور عمده وزارت ورزش و جوانان را متهم می‌کنند. برای اینکه شرایط خوب پیش برود و شاهد رقابت سالم باشیم ما روند انتخابات را بررسی می‌کنیم و اعضای مجمع فدراسیون‌ها رئیس را انتخاب می‌کنند.

او ادامه داد: انتظار مردم ایران از جودو بیشتر است، اما جایگاهی که باید در جهان و آسیا داشته باشد را نداشته است. قهرمانانی در مسابقات جهانی می‌درخشیدند، اما در جهان و آسیا ثبات نداشتیم. برخی از دوستان اقدامات ارزشمندی را در جودوی ایران انجام دادند، اما چیزی که ما انتظار داریم این است که بر اساس ۲ برنامه ۵ ساله و ۱۰ ساله هدف گذاری انجام شود تا در توسعه زیر ساخت‌ها و کشف استعداد‌ها بتواند کار‌هایی انجام بدهد. از جودو مانند سایر رشته‌های رزمی انتظار داریم یک پای مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک باشد. این انتظار به حق است و امیدوار هستیم میراسماعیلی با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه کشور بتواند به این اهداف دست یابد.

داورزنی: برای رفع شائبه‌ها روند انتخابات جودو را رصد کردیم/ هیئت مدیره پرسپولیس در آینده معرفی می‌شود

جودو در صورت نداشتن اتحاد آسیب می‌بیند

معاون وزیر ورزش و جوانان در باره مشکلات جودو با فدراسیون جهانی و اختلاف‌هایی که در این رشته وجود دارد، بیان کرد: یکی از نکاتی که در مجمع فدراسیون جودو تاکید کردم این بود که باید انسجام و اتحاد در جودو ایجاد شود تا این رشته بتواند به جایگاه واقعی خود برسد. اهالی این رشته نباید وارد حاشیه شوند تا شرایط ایران در آسیا و جهان بهتر از گذشته شود. اگر اتحاد وجود نداشته باشد، به طور حتم جودو آسیب خواهد دید. انتظار ما این است که میراسماعیلی با تدبیر پیش برود. امیدوارم میراسماعیلی با تمام دوستانی که می‌توانند به جودو کمک کنند، تعامل کند تا مشکلات جودوی ایران حل شود.

داورزنی گفت: به طور حتم در این مسیر وزارت ورزش هم اجازه نخواهد داد تا جودو به حاشیه کشیده شود. حالا که انتخابات هم تمام شده و میراسماعیلی تا ۴ سال آینده رئیس فدراسیون خواهد بود تمام دلسوزان باید دست به دست هم بدهند تا شاهد آینده درخشانی برای جودوی ایران باشیم.

او درباره زمان انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: سلطانی‌فر باید به این سوال پاسخ دهد، اما فکر می‌کنم در چند روز آینده اسامی آن‌ها اعلام شود.

داورزنی: برای رفع شائبه‌ها روند انتخابات جودو را رصد کردیم/ هیئت مدیره پرسپولیس در آینده معرفی می‌شود

انتخاب سرمربی تیم ملی برعهده فدراسیون فوتبال است

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: وزارت ورزش به این موضوعات اصلاً ورود نمی‌کند. انتخاب سرمربی برای هر رشته‌ای حتی همین جودو بر عهده فدراسیون است و وزارت ورزش تنها نقش نظارتی دارد.

او در پاسخ به این سوال که چطور برخی خبر‌ها از وزارتخانه به بیرون درز می‌کند و درباره برخی مسائل گمانه‌زنی می‌شود، اظهار کرد: وقتی باید نگران بود که از قبل به آقایان بگویند که به فلانی رای بدهند یا به فلانی رای ندهند. ما گفته‌ایم که روسای فدراسیون‌های صنفی یا خودشان باید بیایند یا دبیر و نایب رئیس خود را به مجمع بفرستند. ما این کار را می‌کنیم تا ذهنیتی ایجاد نشود. اگر شما دنبال چیزی نباشید، شائبه‌ای ایجاد نمی‌شود.

داورزنی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه آخرین مجمع انتخاباتی امسال را فردا برگزار خواهیم کرد. از سال ۹۸ چند فدراسیون می‌توانند با ثبات کار خود را شروع کنند و تلاش خواهیم کرد تا تکلیف سایر فدراسیون‌ها را هم زودتر مشخص کنیم.

بیشتر بخوانید:

بیمه کوثر قهرمان مسابقات سوپرلیگ جودو شد

افزایش اوزان کوراش در بازی‌های آسیایی

درخشان به عنوان مشاور عالی فدراسیون جودو معرفی شد

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داورزنی: برای رفع شائبه‌ها روند انتخابات جودو را رصد کردیم/ هیئت مدیره پرسپولیس در آینده معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..