تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاستا: باورم نمی‌شد همبازی رونالدو شوم

۸۴۲۸۷۹

۵۶۷ 

وینگر برزیلی تیم فوتبال یوونتوس باور نمی‌کرد روزی ابرستاره فوتبال پرتغال همبازیش در تورین شود.

خبرگزاری فارس: داگلاس کاستا در مصاحبه‌ای گفت تابستان وقتی شنید کریستیانو رونالدو با یوونتوس قرارداد بسته، باورش نمی‌شد.

گلزن بزرگ پرتغالی ها تا پایان مسابقات جام جهانی در خدمت رئال مادرید بود. اما به یکباره تصمیم گرفت پیراهن بیانکونری را به تن کند.

کاستا در گفت‌وگو با چنل دوسولا اظهارداشت:شاید باورتان نشود،‌اما وقتی آمدن رونالدو به یووه قطعی شد،این خبر باورم نمی‌شد.پیش خودم فکر می‌کردم با حضورش، چه هیجانی در رختکن خواهیم دید.

وی افزود:همه ما از این بابت خوشحالیم و دوست داریم که او را در کنار خود در زمین می‌بینیم.او فوتبالیستی همیشه برنده است.چهره‌ای است که سخت کار می‌کند تا با تمام وجود برنده شود.

کاستا ادامه داد:یوونتوس دنبال بازیکنی می‌گشت که چنین روحیه‌ای داشته باشد.بازیکنی که با تمام وجود بازی کندو از چیزی کم نگذارد.حالا می‌بینیم چطور کریس هر هفته گل می‌زند و تماشاگران را به ورزشگاه می‌کشاند.امیدواریم با او بتوانیم به خیلی از اهداف برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاستا: باورم نمی‌شد همبازی رونالدو شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..