تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا برای محکومیت قتل چهل و نه مسلمان در نیوزیلند، صف‌آرایی می‌شود؟ +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حادثه تلخ تروریستی روز گذشته در دو مسجد شهر کرایست‌ چرچ کشور نیوزیلند که منجر به کشته شدن ۴۹ نمازگزار در این مساجد شد، قلب مسلمانان جهان را به درد آورد. بسیاری از کاربران و مسلمانان در صفحات مجازی با انتشار مطالبی از این کشتار، انزجار خود را نسبت به این حمله وحشیانه ابراز کردند.

اما در این بین، واکنش غربی‌ها و سکوت آن‌ها در قبال این خبر قابل توجه و تامل است؛ زمانی که در اثر تیراندازی در ساختمان مجله طنز شارلی ابدو - مجله‌ای که سخره گرفتن مقدسات مسلمانان را در پیشینه خود دارد - ۱۲ نفر کشته شدند، رسانه‌های غربی آن را حمله تروریستی خوانده و ابراز نگرانی کردند. سران کشور‌های غربی نیز با اتحاد در راهپیمایی پاریس شرکت کرده و آن حادثه را محکوم کردند. اما حالا همان‌ها در مقابل این حمله بی‌رحمانه به مسلمانان در سکوت فرو رفته‌اند. آن‌ها حتی حاضر نشدند حمله روز گذشته نیوزلند را «حادثه تروریستی» قلمداد کنند. گویا همه با هم برابر نیستند و برخی نسب به دیگری برتری دارند.

چرا برای محکومیت چهل و نه مسلمان کشته شده نیوزلند، صف‌آرایی نمی‌شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا برای محکومیت قتل چهل و نه مسلمان در نیوزیلند، صف‌آرایی می‌شود؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..