تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای کودک دو ساله بعد از سقوط از طبقه سوم +فیلم

نجات معجزه آسای کودک دو ساله بعد از سقوط از سه طبقه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین های مدار بسته در یکی از خیابان های شیوپوری در شهر مادایا پرادش هند صحنه‌‌ای تکان دهنده از سقوط یک کودک دو ساله را نشان می‌دهد که پس از جرقه‌ای از آسمان به زمین سقوط کرد.

همزمان در این حادثه پیرزنی در حال عبور از پیاده‌رو بود که کودک جلوی پای او افتاد. پیرزن که شوکه شده بود، از صحنه فرار کرد و عابران دیگر به کمک کودک شتافتند.

پس از حادثه معلوم شد که کودک از طبقه سوم یک ساختمان سقوط کرده و پس از برخورد با سیم‌های برق، سرعت سقوط او گرفته شده و این موضوع باعث زنده ماندش شد؛ هر چند برق گرفتگی باعث سوختگی او شد.

کودک به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان پس از بررسی کامل اظهار کردند که جای نگرانی نیست و او به زودی بهبود خواهد یافت.
در ویدئوی زیر چگونگی سقوط این کودک و اینکه در پایان چگونه با عروسک خود بازی می‌کن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

سیم های برق باعث زنده ماندن کودک دو ساله شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای کودک دو ساله بعد از سقوط از طبقه سوم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..