تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان سالی بی نظیر برای سهامداران بانک تجارت

مجمع عمومی فوق العاده بانک تجارت با حضور اکثریت حاضرین برگزار و بر اساس رای اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی، سرمایه این بانک با ۳۹۰ درصدافزایش از مبلغ از ۴۵ هزار و هفتصد میلیارد ریال به ۲۲۳ هزار و نهصد و بیست و شش میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مجمع عمومی فوق العاده بانک تجارت که روز شنبه ۲۵ اسفندماه ۹۷ با حضور بیش از ۷۲ درصد از سهامداران و نمایندگان قانونی آنها، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی به ریاست حاجعلی برگزار شد، گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه بانک، اتخاذ تصمیم افزایش سرمایه بانک و اصلاح ماده مربوط در اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع است، قرائت شد که در نهایت افزایش سرمایه بانک تجارت ۴۵ هزار و هفتصد میلیارد ریال به ۲۲۳ هزار و نهصد و بیست و شش میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارائی‌های ثابت و سرمایه گذاری‌ها مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

پایان سالی بی نظیر برای سهامداران بانک تجارترضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک در گزارشی از روند اجرای فرایند افزایش سرمایه بانک تجارت گفت: نماد معاملاتی بانک تجارت در بازار بورس اوراق بهادار تهران «وتجارت» پس از بازگشایی در فروردین ماه ۹۸ تاکنون، بیش از ۱۷۴ درصد بازدهی داشته است. حمایت از نقدشوندگی سهام و تطبیق نرخ بر اساس واقعیت‌های موجود در صورت‌های مالی بانک؛ کند شدن روند زیان‌دهی ناشی از خروج بانک از زیان عملیاتی، ایجاد حاشیه سود در واسطه گری وجوه وکالتی، افزایش منابع ارزان‌قیمت، تسریع روند فروش اموال مازاد، توجه به ارتقای ساختار نیروی انسانی، تولید محصولات جدید بانکی، توسعه بانکداری الکترونیک، عمل به برنامه‌های عملیاتی شعب در سال ٩٧ و موفقیت در اجرای برنامه افزایش سرمایه بانک، مهمترین عوامل تاثیرگذار در استقبال سهامداران حقیقی از «وتجارت» بوده است.

همچنین در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، انتخاب اعضاء هیات مدیره این بانک با حداکثر آرا به تصویب رسید که بر این اساس امیر مسعود رزازان و علی کی لانی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این بانک انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان سالی بی نظیر برای سهامداران بانک تجارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..