تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تعطیل شدن «خندوانه»، جناب‌خان دوباره لبوفروش شد

محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان که دیشب (جمعه ۲۴ اسفند) به عنوان مهمان در کنسرت گروه موسیقی جنوبی لیان حضور پیدا کرده بود، به درخواست محسن شریفیان (سپرست گروه لیان) روی صحنه حاضر شد و قطعه‌ای را خواند.

او پیش از اجرای این قطعه گفت که به تازگی آخرین قسمت حضور جناب‌خان را در برنامه خندوانه برای عید ضبط کرده‌اند و او به سر کار لبوفروشی در جنوب برگشته است.

محسن شریفیان نیز گفت که ما برنامه خاصی را در سال ۹۷ با آقای بحرانی پشت سر گذراندیم. خوشحالم هرازگاهی در پشت صحنه به کاراکتر جناب‌خان کمک کرده‌ام.

گروه موسیقی لیان امشب هم  (۲۵ اسفند) در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تعطیل شدن «خندوانه»، جناب‌خان دوباره لبوفروش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..