تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی ۱۰۰ نقطه نوار غزه را بمباران کرد

۸۴۲۶۳۹

۴۵ 

ایرنا: به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، با وجود آن که گروه های مختلف فلسطینی هرگونه شلیک موشک از نوار غزه به تل آویو را تکذیب کردند، اما مقام های صهیونیست مدعی هستند که این حملات در پاسخ به شلیک موشک گروه های فلسطینی انجام گرفته است.

هنوز هیچ گزارشی از خسارت ها و قربانیان احتمالی بمبارن صهونیست ها ارایه نشده است.

'افیخای ادرعی' سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: ارتش اسرائیل حدود 100 پایگاه وابسته به حماس را در غزه هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی ۱۰۰ نقطه نوار غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی با تایید حملات همه جانبه در 24 ساعت گذشته به نوار غزه، مدعی شد که این حملات علیه گروه های مقاومت نظیر حماس و جهاد اسلامی انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ضمن اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین، اعتراف کرد که این سامانه دفاعی نتوانسته است، دو موشک ادعایی از نوار غزه را رهیابی و منهدم کند.

«رون هولدای» شهردار تل‌آویو در این باره مدعی شد: که یکی از موشک ها در دریا سقوط کرد و دیگری در خارج از مناطق مسکونی فرود آمد.

'فوزی برهوم' سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (جمعه) در خصوص حملات صهیونیست ها گفته بود: ما هرگز اجازه نخواهیم داد، فلسطین و خون فلسطینیان به بازیچه ای در رقابت های انتخاباتی صهیونیست ها برای کسب آرا تبدیل شوند.

برهوم گفت رژیم صهیونیستی می کوشد با تشدید حملات نظامی به نوار غزه، بحران های جدیدی در این باریکه ایجاد کند.

طی هفته گذشته، رژیم صهیونیستی حملات به باریکه غزه را تشدید کرده است، موضوعی که بسیاری از تحلیلگران آن را اقدامی برای بازسازی وجهه از دست رفته نتانیاهو و تلاش وی برای احراز کرسی پارلمان (کنست) و به دست گرفتن دوباره قدرت می دانند.

انتخابات زودهنگام پارلمان رژیم صهیونیسیتی قرار است، ) 9 آوریل (20 فروردین) برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی ۱۰۰ نقطه نوار غزه را بمباران کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..