تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ محکم ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب

۸۴۲۶۳۶

۷۰۸ 

در پی ادامه نقض آتش‌‌بس در مناطق کاهش تنش سوریه مواضع تروریست‌ها هدف حملات گسترده نیروهای سوری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش عربی سوریه که در حومه شمالی حماه مستقر هستند به نقض آتش‌بس در منطقه کاهش تنش در تعدادی از مناطق ادلب و حماه ادامه دادند.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی در اطراف شهرک‌ها و روستاهای "اللحایا"، "مورک"، "کفرزیتا"، "تل عثمان"، "تل الصخر" در حومه شمالی حماه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند که بر اثر این حملات شماری از عناصر تروریست به هلاکت رسیده و خساراتی به تجهیزات جنگی آنها وارد امد. تروریست‌ها قصد داشتند به مناطق نظامی و روستاهای امن منطقه نفوذ کنند که حملات ارتش سوریه نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه تلاش یک گروه تروریستی برای نفوذ به مناطق آزاد شده در حومه جنوب شرق ادلب را ناکام گذاشته و شماری از عناصر این گروه را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

نیروهای سوری روز گذشته نیز شماری از تروریست‌های النصره را در شهرک "حاس" در حومه جنوبی ادلب به هلاکت رسانده و مقرهای آنها را منهدم کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ محکم ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..